Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Again, for great lovers on small inches ...


VC Leieland

Aanbevolen berichten

Vespa Club Leieland nodigt jullie uit op de tweede Valentijnsrit.

Deze vindt plaats op zondag 15 Februari '09 en start om 14 uur op de Grote Markt te Kortrijk.

Afspraak vanaf 13 uur, op de hoek, in Café ' t Salonske.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Leieland

Lokatie: Kortrijk

http://www.vcleieland.be/pages/kalender/valentijn-09.aspx

post-1-13769184738425.gif

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als 't weer wat meevalt, kom ik af met een paar maten van de kust.

Als we ons nu eens helemaal inspuiten met GT7, zou dat ook helpen? :))

Ik probeer ook op post te zijn, het lange "niet kunnen rijden" begint ferm op mijn zenuwen te werken. (misschien is het mijn cokekabel).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Met een bang hart beginnen we het weerbericht te volgen ...

De voorlopige prognose voor zondag volgens de Bodemkundige Dienst van België luidt:

max.temp. 3,4°C / min.temp. -4,4°C; droog met plaatselijke neerslagkans; bewolkt met opklaringen; zwakke wind

So far, so good ...

Link naar reactie

nee,geen nieuwe stickers maar wel iets anders,alleen is dit niet gratis.

rara, een tip het is in roestvrij staal..

ik zal er zijn met mijn slakkesprint lol

@ erix,misschien kun je eerst bij mij passeren,het is infeite geen omweg.

Mensen die nog willen meerijden vanuit Beveren-Leie vertrek bij mij thuis om 12u15.

Groetjes nico

adres kun je vragen per mail.

Link naar reactie

nee pieter,zo'n sponsor hebben we nog niet.

Link naar reactie
nee,geen nieuwe stickers maar wel iets anders,alleen is dit niet gratis.

rara, een tip het is in roestvrij staal..

Toch geen busje GT7? :))

Groetjes, nero.

Wat is GT7 ? Als Nero dat kent, dan moet dat wel een speciaal product zijn !

Woehaaaaaaaa !!!

Een tip : Niet op de "tanden" spuiten !! Wel op "tandwielen", Nero had mij verkeerd verstaan !!

Link naar reactie
nee,geen nieuwe stickers maar wel iets anders,alleen is dit niet gratis.

rara, een tip het is in roestvrij staal..

ik zal er zijn met mijn slakkesprint lol

@ erix,misschien kun je eerst bij mij passeren,het is infeite geen omweg.

Mensen die nog willen meerijden vanuit Beveren-Leie vertrek bij mij thuis om 12u15.

Groetjes nico

adres kun je vragen per mail.

Ik kom ook eerst bij jou thuis, het is plezanter om in een groepje naar kortrijk te rijden, kan je je adres nog eens mailen Nico?

Thx !

Een cadeau in roestvrij staal...euhm, een speciale stylo, een uitlaat, een stukje van Nero zijne Vespa...

Link naar reactie
Oef, ij if't er uif! alf er geen comflicafies fijn, kan ik fondag komen. Alleen nof wa bfufen pakken (dan doefet fe fondag fo feen feef af ik of mijn fakkes fal). Foffy fleuvefpa foof fe ft- foufen.

Gfoetjef, nefo.

Anders kun je een koordje van je tand naar mijne Vespa spannen...

Link naar reactie

Vooruitzichten voor zondag tot woensdag

Zondag trekt een storing vanaf het westen door ons land. Eerst valt er daarbij wat sneeuw of lokaal mogelijk wat aanvriezende regen. Later overdag gaat de neerslag in Laag- en Midden-België over in regen. De maxima schommelen tussen 0 graden over het oosten en 6 graden aan zee.

Nico, is het uur van vertrek bij jou 12.15u of is dit het uur van samenkomst? omdat ze eerst ijzel geven is het voor diegenen die van verder komen wel interessant om dit te weten. Als het doenbaar is, rijd ik eerst naar daar, anders rechtstreeks naar Kortrijk. Normaal rijdt Sprima ook mee.

@Davidje: ik hoop dat, als je een "plastieken" vespa aan mijn "stalen" tanden gaat hangen, je een "all in"- verzekering hebt...

Tot morgen, nero.

Link naar reactie
@Davidje: ik hoop dat, als je een "plastieken" vespa aan mijn "stalen" tanden gaat hangen, je een "all in"- verzekering hebt...

Tot morgen, nero.

;-))

Mijnen uitlaat is van aluminium, we kunnen de koord daar aanhangen, anders zou het inderdaad wel eens kunnen zijn

dat ik enkel nog wielen overhoudt met mijn plastieken ros ;-))

Link naar reactie
@Davidje: ik hoop dat, als je een "plastieken" vespa aan mijn "stalen" tanden gaat hangen, je een "all in"- verzekering hebt...

Tot morgen, nero.

;-))

Mijnen uitlaat is van aluminium, we kunnen de koord daar aanhangen, anders zou het inderdaad wel eens kunnen zijn

dat ik enkel nog wielen overhoudt met mijn plastieken ros ;-))

Ik zal voor zekerheid maar een "all uit"- vezekering nemen zeker? :))

Tot morgen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...