Progetto 300 Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-Vespa-rebuilt-claimed-from-Vietnam-54-miles_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6721QQihZ004QQitemZ140296303073QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ht_1428wt_1000 Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 duidelijk natuurlijk! Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 duidelijk natuurlijk! @fajes - inderdaad duidelijk ne curry maar wel één van de weinigen met niet-gele pootjes ;-) grts frutsab Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 maar wel één van de weinigen met niet-gele pootjes ;-)grts frutsab aha ! Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 bangelijke advertentie Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 mmm lekker : This is what I received: Paint was applied over rust. The seat post broke while I was riding it. The engine had broken cooling fins and stripped studs that were painted over. The engine was not rebuilt. There is a lot of plastic filler on the body. The carburetor was original and didn't work properly The transmission pops out of 4th gear. The gas tank had flakes of metal in it. The brake drum had cracks in it. The speedometer gear at the front wheel broke. The fuel lever should be flush, but sticks out 2". The floor board has a crack. The mirrors lost their finish within a year (the scooter was stored) The center stand is not the proper one. The scooter can be pushed off with a light touch. The lights dim considerably at idle. The bike stalls often at idle. The suspension rattles. The shocks and springs were painted over. Link naar reactie
stanman Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 Curry Scooters What You See You Selden Get !!!!!!!!!!!!!! Link naar reactie
designo Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 Curry Scooters - Pay cash, get trash Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 29 januari 2009 Delen Geplaatst: 29 januari 2009 Ach nu zijn zelfs de NIET-kenners echtelijk gewaarschuwd En idd ik sluit me bij Designo aan : Pay cash, get trash !!! Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 duidelijk natuurlijk! @fajes - inderdaad duidelijk ne curry maar wel één van de weinigen met niet-gele pootjes ;-) grts frutsab heb je de hele advertentie al gelezen. Dit is geen curryhandelaar die mensen in't zak wil zetten, in tegendeel Link naar reactie
vettige swa Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 is curry eigenlijk hetzelfde als lml Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 is curry eigenlijk hetzelfde als lml paljas Link naar reactie
Bulldog Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 is curry eigenlijk hetzelfde als lml LML is Bami. Link naar reactie
campingcosmos Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 1967 Vespa VLB 150 purchased from Vietnam "rebuilder". Distinctive Pistachio & Cream paint. Received May, 2007. Now has 54 miles on it. I can't mention the name of the SELLER in this ad or display the name in a public reply to a question (Ebay has canceled this listing twice), but I can respond to you privately if you post a question. and...Ebay - Yes, the scooter is for sale, even though there may be another motive for this listing. What I read (any you may, too) is that I would get a quality rebuilt vintage Vespa - body, engine, shocks, brakes, etc. This is what I received: * Paint was applied over rust. The seat post broke while I was riding it. * The engine had broken cooling fins and stripped studs that were painted over. * The engine was not rebuilt. * There is a lot of plastic filler on the body. * The carburetor was original and didn't work properly * The transmission pops out of 4th gear. * The gas tank had flakes of metal in it. * The brake drum had cracks in it. * The speedometer gear at the front wheel broke. * The fuel lever should be flush, but sticks out 2". * The floor board has a crack. * The mirrors lost their finish within a year (the scooter was stored) * The center stand is not the proper one. The scooter can be pushed off with a light touch. * The lights dim considerably at idle. * The bike stalls often at idle. * The suspension rattles. The shocks and springs were painted over. A second engine was sent to me by the SELLER, but it was a repainted stock engine, complete with stripped bolts and a cracked brake drum. A motorcycle/scooter mechanic did get the engine in and running, but the brakes need sorting out. If I don't sell it, we'll try to sort it out in the Spring. It's not horrible, but it isn't what it was supposed to be. BEWARE of any Vespas with this paint scheme. They also are shown in tan & cream, black, red and other combinations. Search Google for “vintage vespa”. The blog and group postings indicate that 75% of the scooters from Vietnam will have major problems. Control your shiny paint / glittering chrome lust. I still have it looking at the current listings, and mine looked the same. But if you can get one on the cheap, you’d have money left over to replace parts. NOTE: The company who sold me this Vespa pulled their listings early, and may be relisting two scooters under new SELLER names. The problem with Vietnamese scooters is the quality of the parts. They are manufactured in India and Vietnam, and won’t last long. This includes the parts to rebuild the engines. Then there’s the integrity of the body and steering assembly. I heard from an expert in Vespas and Lambrettas. (He owns 23). He’s the person to talk to before buying any vintage scooter, and I’ll be glad to provide you with his phone number. ART DERFALL Billerica, MA Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 30 januari 2009 Delen Geplaatst: 30 januari 2009 Aan alle bami's -> respect voor de curry's... (of was't nu omgekeerd) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.