Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inhouden Vespa


DR

Aanbevolen berichten

je gaat toch naar een scootershop waar ze ook vespa's(klassieke) hebben of repareren hé? Elders ga je die sproeiers niet meer vinden.

En sorry ma ik vind dit nu echt een stomme vraag, neem gewoon eens je sproeier mee naar de shop. Dan kan je vergelijken en duwen ze je geen troep in je handen...Je hebt wel zo de neiging vragen te stellen voordat je er zelf eerst hebt over nagedacht hé?

Kijk hier:

http://www.scooterhelp.com/index.html

daar vind je ALLE uitleg die je nodig hebt. Een sproeier zit trouwens in de vlotterkamer. Bij een 50cc is het die 'vijs' die in het midden van je vlotter uitkomt(bakje onderaan op de carburator). Pas op met deze eruit te schroeven dat je die niet teveel beschadigt.

EN controleer zeker je benzinedarm op luchtbellen(zoals iem in vorige post zei).

Link naar reactie
je gaat toch naar een scootershop waar ze ook vespa's(klassieke) hebben of repareren hé? Elders ga je die sproeiers niet meer vinden.

En sorry ma ik vind dit nu echt een stomme vraag, neem gewoon eens je sproeier mee naar de shop. Dan kan je vergelijken en duwen ze je geen troep in je handen...Je hebt wel zo de neiging vragen te stellen voordat je er zelf eerst hebt over nagedacht hé?

Niet direct maar ik was even snel tussendoor naar de scootershop gegaan en heb mijn vespa niet direct bij de hand... :S

Link naar reactie
hehe, het was idd vrij koud, maar nog niet zoals enkele weken geleden. Had je nu nog moeilijkheden op top snelheid?

Voor zover ik op dit kleine stukje kon vaststellen niet, maar vorige keer gebeurde het ook niet direct maar pas na een tijdje.

Morgen dus even een langer stukje gaan rijden om te kijken of alles nu goed loopt.

De bougie die ik had gekocht was niet goed omdat de aansluiting bovenaan niet goed was.

Momenteel zit er een bosch w5ap in.

Gr,

Dagmar

Link naar reactie

ik begrijp dat je hier komt posten om wat bij te leren en misschien zelf een oplossing te vinden.

Maar er zijn momenten dat je je eigen beperkingen moet durven onderkennen en professionele hulp moet inroepen.

Steek uw scooter binnen bij Scootermarket, Lambrettafinder of kweet niet waar, laat het oplossen, betaal, en vraag wat het nu was zodat je het de volgende keer misschien zelf op kan lossen.

Link naar reactie
Pk50xl heeft geen platines.

Wat zijn dat eigenlijk als ik vragen mag ?

GR,

Dagmar

deze gaanopen doordat je vliegviel een ovale kant heeft en de plattinnes gana enkel open door de ovale kant een je viegwiel te raken. en als de 2 plaatjes vanelkaar af gaan geeft hij een stroomstoot aan je bobijn , en die laat dan via de bougikabel je bougi vonken.

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...