Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wat moet dit voorstellen ?


wenske

Aanbevolen berichten

hem niet op de middenstaanderd zetten en gewoon met spanbanden vastspannen.En onderweg af en toe ze eens tjekken want die hebben de gewoonte zoch af en toe nog wat te zetten en dan zijn ze niet goed meer aangespanne

wat makkelijk is,is werken met een houtenpallet waar je eventueel voor de wielen een soort blokkage opmaakt.

Link naar reactie
heeft een super normaal geen rond licht?

Yep, Bangkok ChinaTown Series ;o)

N

Link naar reactie
Ik ben heel dat curry gedoens hier spuugzat. Altijd maar curry dit, curry dat...wel curry, niet curry.

Koopt u allemaal een splinternieuwe Vespa in de winkel, dan hoeft ge niet bang te zijn dat ge een curry koopt.

Stelletje azijnpissers!

Omdat je een kok bent kan u misschien het woord curry niet aanhoren ...:)

Link naar reactie
heeft een super normaal geen rond licht?

Yep, Bangkok ChinaTown Series ;o)

N

daar was ik al bang voor, op 1 klein fotootje is natuurlijk weinig te zeggen misschien is het een curry replica ;-)

Link naar reactie
@michie: zoek even op 'curry', er is al veel over geschreven.

kheb nu al wat over gelezen hier en zover ik het snap zijn het gewoon vespa's die al dan niet slecht gerestaureerd zijn in india of een aziatisch land? Dus als ik een vespa een beetje slecht restaureer is de kans groot dat hij als curry wordt bestempeld ofzo? Maakt toch eiglijk niet uit waar het gedaan is maar HOE? correct me if i'm wrong

Link naar reactie
heeft een super normaal geen rond licht?

Yep, Bangkok ChinaTown Series ;o)

N

daar was ik al bang voor, op 1 klein fotootje is natuurlijk weinig te zeggen misschien is het een curry replica ;-)

daarom dat ik nog een paar fotokes wou zien...

maar er zitten toch redelijk veel verdachte dingen aan!

Link naar reactie

Waarom heb je deze gekocht, als ik vragen mag?

En heb je al met een magneetje gechecked waar en hoeveel plamuur erop zit (denk aan beenschild achter spatbord, en billen op de (normaal iets hoekigere) randen)?

En weet je al welke aanpassingen je gaat doen om die eventuele neiging naar iets van een curry-look kwijt te raken? ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...