Ga naar inhoud
Vespaforum.be

welk type vespa is dit?


miracle

Aanbevolen berichten

Motorvespa of brommer?

En wieltjes waren bij mijn weten altijd gelijk :S

De enige met een ronde teller die me zo even te binnen schiet is de V50:

http://blog.amsterdamvespaclub.com/down ... espa50.pdf

(edit zegt: eigenlijk spijt dat ik zo snel gepost hebt - Miracle zou in al haar(?) posts wel eens wat duidelijker kunnen zijn, en haar(?) profiel in kunnen vullen

Link naar reactie
en het is geen grap ik heb er zo ene zien staan en had ook maar mijn twijfels daarom vraag ik het hier eens...als dat nog niet kan?

Alles kan maar dan moet de vraag ook wel duidelijk gesteld worden en zonder foto's moeten wij ook maar gissen hé. Hoe meer info je ons bezorgd hoe beter wij kunnen helpen. Met enkel wat tekst en dan nog half zijn gat uitgelegd kunnen wij niet veel verder. Ik vind zelfs dat de meesten hier al serieus moeite hebben gedaan voor jouw om uit te dokteren over welk model je het nu eigenlijk hebt. Dus a.u.b. wat meer respect voor de mensen die jouw trachten te helpen.

Oh ja een ronde toerenteller, jaren 60 en 2 diverse wielen, daar weten wij uiteraard alles mee, even in de glazen bol kijken en hopla. ;-)

Link naar reactie
en het is geen grap ik heb er zo ene zien staan en had ook maar mijn twijfels daarom vraag ik het hier eens...als dat nog niet kan?

Alles kan maar dan moet de vraag ook wel duidelijk gesteld worden en zonder foto's moeten wij ook maar gissen hé. Hoe meer info je ons bezorgd hoe beter wij kunnen helpen. Met enkel wat tekst en dan nog half zijn gat uitgelegd kunnen wij niet veel verder. Ik vind zelfs dat de meesten hier al serieus moeite hebben gedaan voor jouw om uit te dokteren over welk model je het nu eigenlijk hebt. Dus a.u.b. wat meer respect voor de mensen die jouw trachten te helpen.

Oh ja een ronde toerenteller, jaren 60 en 2 diverse wielen, daar weten wij uiteraard alles mee, even in de glazen bol kijken en hopla. ;-)

oke ik heb er voor het ogenblik geen foto van ma die bezorg ik zo snel mogelijk!!!

en trouwens ik dacht dat er hier toch slimmere/vriendelijke mensen zaten, als je nog niet weet welke types van vespa een 8inch band van voor hebben en een 10inch band van achter!!!(geen dan is het een bajaj!)--->en ik heb zelf nog geen vespa ik ben dit allemaal nog maar enkele weken aan het opvolgen en weet zelf meer!!!

ik wou het gewoon maar eens vragen omdat ik dacht: aangezien dit model iets raars is zal ik dit type nog niet kennen!!!maar ik kon het ook niet kennen omdat het een bajaj is...

en blijkbaar is bajaj ook geen namaak?

ze werkten onder licentie van vespa(piaggo)???

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...