Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ventiel continental tubes


supervespa

Aanbevolen berichten

'k heb nieuwe velgen en nieuwe banden en tubes gekocht. Binnenbandjes zijn van continental, en nu blijkt dat ventiel helemaal niet in de juiste hoek te staan. Het ventiel loopt bijna evenwijdig aan de band, waardoor het bijna onmogelijk is om dat door de velg te krijgen...

Nog iemand dit probleem gehad? Mag ik daar wat aan wringen?

Link naar reactie

Godverdomme toch ... d'r staat nochthans bij "This product fits the following models" ... En als ik ze niet door de opkant steek, staat het ventiel aan de verkeerde kant hé ... weet niet of ik er achteraan dan makkelijk aan kan...

Nero, of iemand anders, welke 8" tubes zijn dan wel de juiste?

Link naar reactie

Volgens mij heb ik juist dezelfde binnenbanden als degene die jij gekocht hebt, en deze passen bij mij wel... Ik vind het zelfs handig om de banden op te pompen dat er zo een lang ventiel op staat. Het is toch met een hoek van 90° he?

Heb wel ooit eens een binnenband gekocht waarvan het ventiel een hoek van 45° maakte en die pasten niet bij mij omdat ze tegen de velg gedrukt werden.

Link naar reactie

Alle pogingen ten spijt... Ventielen aan de andere kant laten is geen goede oplossing. Achteraan lukt het redelijk, maar je kan bijna niet meer aan het ventiel om bij te pompen. Vooraan lukt het niet, want het ventiel botst dan tegen de demper.

3 uur gekloot, geen resultaat, én 'k mag een nieuw bestelling plaatsen... godverdegodver...

Link naar reactie

ewel ik heb indentiek hetzelfde voorgehad met mijn 8" banden,heb ook die D-8 binnenbanden van continental besteld bij sip en het ventiel zit evenwijdig met de velg waardoor het onmogelijk is om de band op te pompen.kon er het eertse moment ook nie mee lachen.kheb dan naar de local vespadealer geweest en die had binnenbanden liggen van sava en die passen perfect.de reputatie van savabanden is wel niet te denderend maar over de binnenbandjes ervan heb ik totaal geen slecht woord te zeggen.heb trouwens nog die continental binnenbanden liggen,5stuks zelfs,niemand geintresseerd voor een prijsje?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...