Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie rijdt deze week op bevroren ondergrond?


Il Paperino

Aanbevolen berichten

Na twee weken verlof is het morgen terug werken geblazen. Met de weersvoorspellingen lijkt het me aartsgevaarlijk te rijden " schaatsen " met de vespa naar het werk... We hebben helaas maar één wagen meer en die is voor 't vrouwke, dus 't zal van moeten zijn. Misschien toch maar met de mountainbike de weg op, 13km is niet te ver hé... Afwachten of er morgenvroeg echt sneeuw ligt? Wie moet noodgedwongen ook de vespa op morgenvroeg?

Link naar reactie
"Wie rijdt deze week op bevroren ondergrond?"

Ikke...

Sava's op ne GTV??? Ocharme. ;-)

Nieuwe banden die je eerst nog moet inrijden en dat met dit weer, succes! :-(

de sava's op gts en gtv zijn van veel betere kwaliteit (en ook de band die erop ligt als hij door piaggio geleverd wordt) dan die voor PX, maar toch zou ik ook gaan voor meer gekende en betrouwbare merken

Link naar reactie

Ik ben er vanochtend doorgeschoven en veilig en wel op mijn werk geraakt.

Ik heb wel 75 minuten over 25 km gedaan.

Ik kijk al uit naar straks als ik gedaan heb met werken.

Morgenvroeg beloofd het ook wat te worden met vriestemperaturen van -13.

Link naar reactie

Ik ben er ook doorgeschoven, en het was serieus oppassen, amai!

Zelfs de grote steenwegen waren gevaarlijk. Deze middag viel het al veel beter mee.

Denk da'k tegen volgende winter toch een paar winterbandjes ga kopen voor dagen als dees, ik heb nu al Heidenau K58 liggen, maar met dit weer kan een beetje extra grip geen kwaad :-)

Voor morgen is het maar te hopen da ze de hele nacht goed doorstrooien.

Link naar reactie

hier was het bij momenten echt spekglad! zeer weinig gestrooid. toen ik vertrok rond 5h15 was er bijna nog nergens gestrooid in ekeren. gelukkig was de sneeuw nog redelijk vers.

Link naar reactie

Vertrokken rond 9u. De kleine baantjes lagen vol met sneeuw die al plat gereden was, stunten moeten uithalen om maar niet om mijn bek te gaan, maar wel plezant. Grotere banen lagen volledig open en dus ideaal om eens aan die gashendel te sleuren. ;-)

Rond 17u was het nog steeds hetzelfde met dat verschil dat de kleine baantjes nog gladder waren (en dus nog meer fun).

Ik ben uit voorzorg wel vertrokken zonder de zijbillen want die zijn al genoeg herspoten geweest. ;-)

Dus morgen nog meer fun op de baan, jihaaaaa...

Link naar reactie

En ik ben content dat ik terug thuis ben geraakt.

Ik vond het vanavond eigenlijk wel gladder dan vanmorgen. Op verse sneeuw rijden heeft toch meer grip.

Morgen zal't pas schuiven worden.

En neen, ik kijk er niet naar uit.

Link naar reactie

Ik deze morgen ook vertokken met de LX voor 16km.

De kleinste bergjes kwam ik heel moeilijk boven maar

op 40 minuten was ik toch waar ik moest zijn.

(20min meer dan normaal)

Slechts 1 blikkendoosdriver heeft getoeterd en maakte

teken of ik gek ben. Ik had geen andere oplossing dus

moest er zo door.

Morgen is de auto hier vrij dus dan ga ik ook blikken-

doosjerijden.

Link naar reactie

Gisteren zat de schrik er nog in, vandaag kriebelde het toch wat :-))

Met wat voorzichtigheid de weg op, maar de wegen naar het werk lagen er goed berijdbaar bij. Ik was ingeduffeld zoals een eskimooke en alhoewel de thermometer min tien aangaf viel het nog goed mee...

Winterlandschappen voorbijzoevend en onder een stralend winterzonneke straks terug naar huis, en dan nagenieten met een heerlijk dampende kop warme chocolademelk... meer moet dat niet zijn... La Dolce Vita...

ps; help de nog op te richten vespaclub leuven aan nieuwe leden...

Bij leven en welzijn danken we u :-))

Link naar reactie

Gisteren er ook door getrokken. Met de beentjes dicht tegen de grond viel dat wel mee ze! (Leuven)

Het enige probleem was dat de mini voor de vespa stond in de garage, en die er dus eerst uit moest, DAT was een ander paar mouwen :P Maar t'is toch uiteindelijk gelukt ze.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...