Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie rijdt deze week op bevroren ondergrond?


Il Paperino

Aanbevolen berichten

Ik vond het vandaag beter rijden, behalve op de kleinere wegen.

Ik had eigenlijk toch meer last van koude vingers en een voortdurend aandampend vizier, waardoor ik dus met open vizier moest rijden. Mijn neus ziet nog blauw.

Link naar reactie

Ach jongens, denk aan al die facteurs die ùùren in dat weer en omstandigheden moeten werken(waaronder ik trouwens). Gisteren bijvoorbeeld heb ik vijf uur op de baan gezeten(of beter op de Piaggio scooter van de post) en mijn rug was kapot. nog niet bekomen of vandaag er terug aan begonnen. En vond het veel erger als gisteren. De sneeuw was te hard. Maar we zijn veilig thuis geraakt,godzijdank.

Link naar reactie

vespapostino is THE man !

de rest hier zijn allemaal maar pussies die ook eens in de koude buiten komen ;-) (graptje hé mannen)

Link naar reactie
vespapostino is THE man !

de rest hier zijn allemaal maar pussies die ook eens in de koude buiten komen ;-) (graptje hé mannen)

Inderdaad, een half uurke naar het werk en een half uurke terug... da's niet te vergelijken met vespapostino hé...

Misschien een raad voor hem... ik heb gelezen op een ander forum-item dat ie een tweeloop heeft, gebruik die morgen maar, zolang ge mij niet raakt is het ok... en dan kan je je vingerkes opwarmen aan de loop :-)) Graptje

Nee nee respect man, ik heb daarnet toch een voorbeeld gesteld, het trottoir ijsvrij gemaakt... want dit is pas levensgevaarlijk voor de mannen van de post.

Link naar reactie

wij hebben ook maar 1 wagen, dus moest ik gisteren ook over het gladde wegdek met mijn gts naar het werk. Vooral 's avonds was het lastig rijden. En ra ra, alles goed gegaan. Ik rij de garage binnen en net daar begin ik te slippen op de gepolierde beton. Gelukkig goed kunnen opvangen. Pffff... vandaag toch maar meegereden met de wagen.

Link naar reactie

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen... de auto...

Ik heb vandaag een op zijn donder zien gaan met een brommerke, gelukkig stond ie gewoon terug recht...

Ook met de fiets zou ik geen goesting hebben die liggen er nog slechter bij...

En idd. de postbode mag het hebben.

Op zo'n dagen zouden ze iedereen congé moeten geven!

Link naar reactie

ik denk dat met dit weer het verstandigste is je scooter(s) binnen te laten staan en voor de auto te kiezen. Dan moet je natuurlijk die luxe wel hebben. Voor diegene die er toch door moeten. Hou het veilig

Link naar reactie

Wie zegt ook alweer dat Sava's slechte banden zijn ? :-)) De voorbije 4 dagen met de vespa naar het werk, de ene dag al wat gladder dan de andere... maar toch niet onderuit gegaan, gelukkig maar...

Mijn leuze voor deze week was de volgende :

" Rij nooit sneller dan je bewaarengel kan vliegen... "

de snelheidsduivelkes zijn bij deze gewaarschuwd... :-))

Link naar reactie
Mijn leuze voor deze week was de volgende :

" Rij nooit sneller dan je bewaarengel kan vliegen... "

de snelheidsduivelkes zijn bij deze gewaarschuwd... :-))

Mijn bewaarengel is dan toch precies 'ne snelle' want ik had vorige week dikwijls het gevoel dat ik aan het vliegen was (i.p.v. dien engel). ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

2 jaar geleden een Vespa gekocht met het gedacht dat door de opwarming van de aarde er geen of weinig strenge winters meer zouden komen. En zeker sneeuw zouden we niet veel meer zien in België. Er werd zelfs gesuggereerd dat we een Zuid-Frans klimaat gingen krijgen.

Nu zijn we al aan een tweede winter in 1 maand tijd!!!!

Toch is het Vespa-rijden in dit weer op één of andere manier toch nog steeds leuk!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...