Speedracer Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Tunen, hangt dat samen met de naam?: "Tom" LOL Ik bevestig niets en ik ontken niets... : : Tom : : Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 ... en dan zit er nog zo'n Tom-geval in Gelrode, da zijn er dus al 3 ;-)) hier alvast jullie sticker :-)) (graptje hé Tommen) Link naar reactie
vital Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Eventjes of-topic. Tomcraft , ik zie daar in uw garage een VW karman type 34!!!! Toch gene cabriolette toevalig? (uiterst zeldzaam) Mvg vital Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2009 Vital, goed gezien! Tis gene cabrio idd, daar zijn er officieel maar 7 van gemaakt (en wel nog redelijk wat in aftermarket), maar dus moeilijk te vinden ... Wat betreft de GT ... Motor steekt trug ineens, trug afgesteld, en eerste testrit zit erop ... Gaat als de brandweer nu! Nu even roderen en dan de testbank op ... grtz Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 17 februari 2009 Delen Geplaatst: 17 februari 2009 ..testbank...? Tell me more! Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2009 Testbank, zoals in vermogenbank ... Dus voor 't juiste vermogen te weten, en eventueel wat finetuning te doen grtz Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 18 februari 2009 Delen Geplaatst: 18 februari 2009 Testbank, zoals in vermogenbank ...Dus voor 't juiste vermogen te weten, en eventueel wat finetuning te doen Uiteraard, maar waar ga je dat laten doen, hoeveel kost 't en heeft die persoon ervaring met 'brommers'...? Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2009 Ok, domme reply van mij, had ik moeten weten Euhm, het plan is om bij America in Zepperen te gaan, is specialist in het tunen van scooterkes, kostprijs weten we zelf nog nie om eerlijk te zijn, er is nog geen afspraak gemaakt ... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 21 maart 2009 Delen Geplaatst: 21 maart 2009 cool ! en die slipsporen zijn van welke vespa ? ;-) Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Mooie helmpjes...ergens te koop in ons Belgen-land? Knappe Vespa's ook trouwens...groeten Jeanke! Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 26 maart 2009 Delen Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb ze gevonden, de helmpjes! http://cgi.benl.ebay.be/Jet-Italy-Helmet-for-Motorcycle-scooter-moto-S-M-L-XL_W0QQitemZ230332645229QQcmdZViewItemQQptZAU_Clothing_Merchandise_Media?hash=item230332645229&_trksid=p4634.c0.m14.l1262 Iemand ervaring met de maten? Groeten Jeanke. Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2009 Dat zijn ze idd! Ik heb nen L (58-59), past prima, komen gewoon overeen met de maten hier ... Mvg, Tom Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 26 maart 2009 Delen Geplaatst: 26 maart 2009 Ik zou het ook eens willen riskeren...merci Jeanke! Link naar reactie
Cult Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 huh?? benieuwd naar de pics... Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Linkerkant ... Onderkant ... Rechterkant ... Broerke heeft verdoeme veel chance gehad, per chance iets gevoeld hier op den inrit, als dit was gebeurd tijdens het rijden was 't nie goe afgelopen ... Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Miljaar, heel veel geluk gehad zou ik zeggen, voor hetzelfde geld, verongeluk je! Jeanke. Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 amai , zoiets hebbek nog nooit gezien wel schitterende foto's bovenaan de pagina ! staat als bureaublad achtergrond ingesteld ciao Link naar reactie
sopor Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 brrr, foto's zijn gewoon griezelig... doet me nu echt pas beseffen dat ik m'n restauratie beter deftig doe, ipv 'dit kan er nog wel door'... los daarvan, weer een reden om 0,0% vertrouwen te leggen in een curry Link naar reactie
JJP Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Wie zegt dat dit een loempia is? Alsof er geen Italiaanse beunhazen zijn die niet alles even netjes repareren... Link naar reactie
TomKraft Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Den deze heeft helaas nie lang geleefd, kader is gewoon in 2 gebroken aan de middentunnel thv de voeten ... Deze was deze heel goed gecamoufleerd, nu zien we natuurlijk pas hoeveel roest en plamuur der op die plaats aanwezig was! Foto's volgen! Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 2 april 2009 Delen Geplaatst: 2 april 2009 Komt die van Vespaparadijs? Ik heb die ook zien staan en heb die wijselijk aan mijn neus laten voorbijgaan... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 2 april 2009 Delen Geplaatst: 2 april 2009 het basisprincipe van een Ratscoot is natuurlijk een gezond frame!!! Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 5 april 2009 Delen Geplaatst: 5 april 2009 inderdaad change gehad,het is niet van het optrekken dat het frame afziet maar van het remmen en enventueel een wheely te doen waarbij je hard neer komt. Als je echt een raceratvespa wil moet je zeker het frame grondig controleren. En zeker geen curry's tunen want die mannen zijn zot op plamuren... gr nico Link naar reactie
psycho Geplaatst: 5 april 2009 Delen Geplaatst: 5 april 2009 @ Typhon Roufio kan u aan heel mooie motorhouders helpen Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.