renoretro Geplaatst: 8 december 2008 Delen Geplaatst: 8 december 2008 Na een tamelijk ernstig ongeval vorige week op het werk nl. een zwaar stuk inox op mijn hoofd gekregen dat uit een rolbank vloog zijn de werken aan de sprint vertraagt of beter tijdelijk stopgezet. Het scheelde maar 10cm en mijn vorige topic was verleden tijd of beter mijn laatste. De wonde is gehecht met 6 draadjes,maar gelukkig wordt het litteken bedekt met het haar dat nu stilaan teruggroeit na een scheerbeurtje.(toch voor de eerste 5 jaar nog lol) Het doet een mens wel iets als men naar spoed wordt gebracht met alle haast. De dag dat mijn sprint ging rijklaar zijn kwam het accidentje.( Heb alle moed bijéén gerakkeld of gesprokkeld en met vele tussenpauze's 4 dagen later de zondagavond,mijn projectje afgemaakt. Moest er eigenlijk niet veel meer aan doen. Moet zeggen had toch weer ferm koppijn achteraf na het monteren van alleen maar het achterwiel,de uitlaat,benzinetank en het zadel. Maar tis er toch van gekomen Mijn Race project Vespa sprint RAT is klaar. Sommige hebben hem al reeds live gezien hé Michele en compagnie? Technische kenmerken: - Px 200 blok (ouder type) - Special PK vliegwiel - MMW1 reedblok - special krukas bewerkt door den Andreas van worb5. - nieuwe ontstekingsplaat. - Yamaha RD 350 reedvalves - Versterkte cosa koppeling (nog ietsjes aangepast door mezelf) - Mikuni TMX30 powerjet carbu. - malossi rubber verbindingsstuk tussen reedblok en carbu. - Ram-air airfilter met alu ring voor Carbu. - Aangepaste zuiger. - aangepaste cilinderkop. - aangepaste malossi cilinder (uitgefreesde poorten en aangespaste spoelkanalen) - Mikuni benzinepomp. Foto's volgen.. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 damned Nico veel geluk gehad blijkbaar!! Ale,ik ben benieuwd om uw projectje te zien Link naar reactie
designo Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 Been there! Yep, krijg nog rillingen als ik aan het zwaar brom geluid denk. Maar niet alleen dat, de mate van detaillering rond je benzinepomp bijvoorbeeld is bewonderenswaardig. Ik hoop dat we je niet te veel belast hebben zondag? Succes met de genezing. Ben benieuwd naar je 'extreme tuning' Tot de volgende! Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 Welke uitlaat komt daarop? Benieuwd naar de foto's. Ik had al wat foto's gezien dacht ik van op een of andere rit. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 sterkte met je hoofd, en success met je Sprint racer; komt vast goed, want op dat ding heb je tenminste nog een helm op! Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 sterkte nico ! Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 nico, ik kan je verzekeren dat dat een superset up is, ik heb nl min of meer dezelfde ;-) Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 das even pech e .. wel zeer nice setup'je grtz Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 Dank u zeer gasten! Foto's staan bij een andere topic. Greetz nico Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 Dank u zeer gasten!Foto's staan bij een andere topic. Greetz nico En dan nog durft men zeggen dat er hier geen liefde meer heerst!! Haha Is het deze RAT Nico? Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 yep,maar dan nog met het originele blokje en duozadel. En de originele bandjes nog. gr nico ps goe gezien Bjorn Link naar reactie
chocolateman Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 straks moet je op 't werk ook nog uwen helm dragen ;-) ben benieuwd hoe snel je RAT vooruit zal gaan, 't zal een plezier voor oog en oor zijn. groetjes wim (blij dat je nog bij de levenden bent!) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.