Ga naar inhoud
Vespaforum.be

20/12 - LCR x-mas ride out


king of the hill

Aanbevolen berichten

Heb toen ook gezien dat er iemand met een valse nrplaat mee reed op de rondrit!!! Eén met een plastic nrplaat met een witte schaduw rond de letters en cijfers!!! Of is het een nagemaakte nrplaat? Maar dit mag toch ook niet! Reflecteren doet die plaat ook niet, wel handig als je in het donker geflitst word ;-)

Link naar reactie
Heb toen ook gezien dat er iemand met een valse nrplaat mee reed op de rondrit!!! Eén met een plastic nrplaat met een witte schaduw rond de letters en cijfers!!! Of is het een nagemaakte nrplaat? Maar dit mag toch ook niet! Reflecteren doet die plaat ook niet, wel handig als je in het donker geflitst word ;-)

mij niet opgevallen eigenlijk

Link naar reactie

ik ken ze naam niet maar heb hem (had lederen Ita-tricolore jethelm aan) dat gevraagd tijdens de rit. Blijkbaar heeft hij die ooit laten maken omdat zijn originele nrplaat toen nog niet was aangekomen terwijl hij wel met de vespa een rit had gepland. Hij heeft de originele nummerplaat wel altijd bij

Link naar reactie

is mij ook niet opgevallen, maar ik had dan ook werk genoeg om die kerstman vooraan op zijn plek te houden ;-)

Dat mag inderdaad niet en is stom. Zo geef je elke agent een makkelijke aanleiding om je aan de kant te zetten, boete te geven, even te ruiken of je niet teveel gluhwein gedronken hebt en of alle papieren wel in orde zijn...

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...