Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voor de duidelijkheid nog eens een vraag over curry - zie de


Primus primavera

Aanbevolen berichten

@speedboy :

Het grote verschil is dat jij wist dat je een curry kocht (overigens met een nieuw SIL-blok, als ik me niet vergis) en kan er zelf aan werken als het moet.

Het is een heel ander verhaal dan dat je hem gekocht zou hebben als zijnde een echte rasbloed italiaan, dito de prijs van een echte italiaan. Dan voel je je toch bekocht.

Maar als iemand een curry verkoopt als curry, no problem.

Link naar reactie

n1390093047_113536_6741.jpg

Ik heb deze scooter onlangs gekocht, kan er iemand mij zeggen of het een curry is of niet !!!! Whoeaah

Klein detail ze zijn hem zelf komen leveren, zit sindsdien met twee Thaise gasten in mijn kot.

Link naar reactie

Ik dacht het ook ;o)

Verschil is wel dat hun eigen scooterkes wel goed bollen ...

N

Link naar reactie
Zouden jullie met al dat strooizout en vettigheid bij sneeuw en regen met jullie top gerestaureerde scooters elke dag naar het werk rijden? Ik denk het niet.

Ik denk het wel anders geraak ik niet op mijn werk. ;-)

Met welke topgerestaureerde oldtimer rij jij dan naart werk?

Link naar reactie
@speedboy :

Het grote verschil is dat jij wist dat je een curry kocht (overigens met een nieuw SIL-blok, als ik me niet vergis) en kan er zelf aan werken als het moet.

Het is een heel ander verhaal dan dat je hem gekocht zou hebben als zijnde een echte rasbloed italiaan, dito de prijs van een echte italiaan. Dan voel je je toch bekocht.

Maar als iemand een curry verkoopt als curry, no problem.

Dat wil ik juist zeggen, het is aan de koper om te zien wat hij koopt, dat is met alles zo. En ik wist wel wat ik kocht, goed hé! Met den tijd leer je dat allemaal wel een beetje.

grts

Link naar reactie

3300€ geleverd en geplaatst; GP200, SIL200, wel Meceur racecrank en SKF lagers gestoken dus + 200€= 3500€. Daar doe je geen aankoop + volledige restauratie voor van een DL of GP. Aangekocht bij Resurrection in Engeland, heel tevreden van de service en laten meebrengen door de Sam. Het is geen toprestauratie maar toch prijs kwaliteit tevreden. Hij ziet er ondertussen wel wat afgeleefd uit, hij wordt dan ook gebruikt.

Wel zonder papieren, stom om hem in Engeland eerst in orde te brengen en te betalen om daarna hier hetzelfde te moeten doen. Maar als je wil brengen zij de papieren in orde (was dan uiteraard wel wat duurder). grts

Link naar reactie
Zouden jullie met al dat strooizout en vettigheid bij sneeuw en regen met jullie top gerestaureerde scooters elke dag naar het werk rijden? Ik denk het niet.

Ik denk het wel anders geraak ik niet op mijn werk. ;-)

Met welke topgerestaureerde oldtimer rij jij dan naart werk?

Met mijn lambretta.

Link naar reactie

@Speedboy : jij kocht dan ook bewust een curry en hebt direct alles vervangen wat moest. (sterker zelfs, doordat Sam heel goed wist wat er allemaal direct vervangen moest worden, rij je nu nog rond) Als je hem zo gelaten had, wat een normale mens zou doen aangezien hij op papier gerestaureerd was, had je waarschijnlijk nu wel anders gesproken.

Ik vind niet dat het aan de koper is om te zien wat hij koopt, als hij te doen heeft met een handelaar die hem verkoop als Italiaans, volledig gerestaureerd en 100% in orde. dat is zwendel.

Als er zou staan : Vespa geïmporteerd uit Vietnam, goede basis voor restauratie. Dan zou ik het wel een ander verhaal vinden.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

hoih hoi , heb onlangs eentje gekocht uit "1955" volgens het roze formulier toch, en van een particulier die er al verschillende jaren mee rondgetuft heeft zonder uitzonderlijke problemen. t zou volgens iemand hier ook om een curry gaan, waar ik voordien nog nooit van gehoord had :-) zullen wel zien waar mijn tuf mij brengt zeker. hou jullie op de hoogte ok...

Link naar reactie

en jij kent die 'particulier' al jaren? want al jaren met zo'n duidelijke curry als de jouwe rondtuffen lijkt me onwaarschijnlijk en levensgevaarlijk... :s

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...