Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2de maal verdomme wie is vespista@live.be


frederic009

Aanbevolen berichten

Na dat er al een "kenner" een bod van 1 euro doet op kapaza op mijn vespa die geen geen curry is.

doet er opnieuw een "kenner" een bod doet van 1 euro op mijn vespa met de boodschap dat het een curry is

aan die gast die die mail heeft gestuurd het is geen curry ik heb er veel tijd en geld ingestoken om hem in orde te krijgen. Ik heb hem aangekocht in Hammon Achel en komt uit italiƫ waarna ik hem volledig heb gerestaureerd.

Nogmaals als je een bod doet op een curry wees er dan zeker van dat het een curry is.

Dit getuigt dat die gasten die bieden op die curry's niet de kenners zijn die ze beweren te zijn.

Verdomme das al de 2 de keer je mag hier precies je vespa niet volledig restaureren of het is een Curry

Tjah wat doe ik er aan

Link naar reactie

heel waarschijnlijk is het Vespista niet, maar een andere echte curryverkoper die hier vorige week keet is komen zoeken en nu probeert de echte concurrentie te ondermijnen.

Kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar als er hier iemand rondloopt die de modellen wel kent, dan is het de echte Vespista.

Link naar reactie

Ja ik heb nu ook al een mail gestuurd naar vespista om eens m'n gedacht te zeggen

omdat ik dat niet wil doen op het forum want daarvoor dient dit forum niet

Aan vespista als het niet jij was die dit bod heeft gedaan alle excuses dan want dit kon ik niet weten.

En als dit werkelijk een curry verkoper is die andere mensen hun naam gebruikt om zo wa keet te schoppen dan is hij bij mij aan het verkeerde adres

Laat mij zeker weten of het nu al dan niet vespista is indien het hem niet was maar iemand anders die zijn naam misbruikt

dan stel ik voor om eens een bezoekje te brengen aan die gast en eens zien of er geen onderzoek kan gestart worden.

Link naar reactie

Moja dit kan toch niet dat die currykloodzakken een beetje beginnen te bieden op vespa's die geen curry's zijn omdat ze op hun pik zijn getrapt.

Ik ga eens zien of ik luidsprekers voor een prijsje kan vinden

Link naar reactie

Sorry ik zal niet meer bieden op uwe Vespa, ik was vespista aan het helpen met zijne offensief tegen curry, eerlijk gezegd weet ik er niet zoveel van maar ik wil jullie wel helpen, ik heb het al eens gevraagd aan 1 van jullie leden en die zei gewoon bieden zoals wij doen.

Excuses voor de verkeerde beoordeling.

Link naar reactie

Ik hem echt iets tegen stinkvoeten :)

Ma ge ziet: laat mensen die curry willen kopen, toch gewoon kopen. Als ze zich eerst wat beter informeren, komen ze vanzelf hier op het forum terecht, en weten ze waaraan ze beginnen.

BTW zeurkous: ik wil niet zeuren, maar waarom maak je dan een email-adres aan onder vespista zijn nick? Ik snap hem niet goed (zal waarschijnlijk wel liggen aan de lege inhoud achter men oogkassen...)

Link naar reactie

Ik wou gewoon zeggen dat mensen die een bod van 1 euro uitbrengen op een curry dat ze zeker van hun stuk moeten zijn.

bon voor mij is dit nu afgesloten

hopelijk gebeurd het nu niet een 3de keer

Ik ga alvast geen gebruik meer maken van kapaza wegens teveel zever

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...