Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa vs VW


Derrick

Aanbevolen berichten

kunnen we aub doorgaan met het negeren van X - in een ander topic mocht ik zelfs zijn vuilnis mee naar napels nemen - alsof ik dan nog op het vliegtuig zou mogen stappen ...

grts en aan iedereen een prettig (vespa-weekend) - frutsab

Dat was wel een grapche hé FRUTSAB!

Link naar reactie
is wel een belachelijk duur ding dat "zijspan" staat bij BBT te koop voor zo'n 3000 eur, ongespoten...

Even terug on-topic voor de mensen die toch interesse zouden hebben in die VW-zijspan.

Via betrouwbare BBT-informatie kost die zijspan 595 euro ongespoten, gespoten kost ze 1250 euro en met chassis, motor, stuur, banden en zetel komt dit op 3000 euro.

Groeties!

Link naar reactie

euhm, een zijspan met chassis (zonder heeft het niet veel zin hé), stuur (op een zijspan een stuur???), banden (een zijspan heeft maar 1 band) en motor (nu wordt het echt wel te gek want de zijspan heeft een aparte motor ofwa?). Ik kan even niet volgen...

Link naar reactie

eigenlijk zijn da een soort van go-carts erix. als je de scootering erbij haalt met die feature zul je lezen dat het eigenlijk een soort cover is voor een cart of gehandicaptenscooter. vandaar: wielen, chassis, motor,... maar het is dus zeker geen bolt-on sidecar!!

Link naar reactie
eigenlijk zijn da een soort van go-carts erix. als je de scootering erbij haalt met die feature zul je lezen dat het eigenlijk een soort cover is voor een cart of gehandicaptenscooter. vandaar: wielen, chassis, motor,... maar het is dus zeker geen bolt-on sidecar!!

Idd ;-)

ik zal het er de volgende keer bijzetten...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...