Ga naar inhoud
Vespaforum.be

update restauratie vna


pieter vd

Aanbevolen berichten

na de ombouw van de lml motor naar 8" kan je best je tandwiel op de koppeling vervangen. anders zal je motor te snel in hoge toeren gaan.

de beenschildrand was wel even prutsen, maar alles erop gekregen zonder beschadeging.

de tank moet ik nog behandelen. ik heb hievoor op aanraden van de mannen van scootercenter langs een chemisch bedrijf geweest daar in de buurt en zij hebben me een product gegeven. ik moet het nog wel doen.

nu moet ik me weer even bezig houden met men studies. na men examens, dit is begin februarie, dan ga ik een weekje verder werken en dan hoop ik dat ik men eerste ritjes kan gaan maken.

groeten

Link naar reactie
ik weet niet juist hoe het noemt. ik zal wel eens nakijke als je wil, maar men vespa staat niet bij mij thuis. dus ik kan het nu niet meteen doen.

dit is voor de binnenkant.

He Pieter hier op onze site laat ik alvast hoe ik het het gedaan.(epoxie behandeling)

http://ourvespa.blogspot.com/2008_11_01_archive.html

Ik heb een LML 150cc voor 8" gekocht en hier zou niets moeten worden aangepast.

Dit zou op het fabriek al gebeurt zijn.(dit hebben de kenners me toch verteld)

Is de lijst op het beenschild van inox?

Mvg Vital

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Twee weken geleden nog eens goed doorgewerkt en hij is eigenlijk af op de vloerrailtjes na. ik heb nog wel een probleem met de ontsteking dus heb hem jammer genoeg nog niet kunnen testen. ik wil er echt graag op gaan rijden dus hopelijk is dat probleem snel opgelost. ik heb trouwens gemerkt dat ik een 150cc heb gekocht ipv een 125cc (dit is echter wel met gemengde gevoelens, maarja) :-)

ik heb nog wat foto's van tijdens de opbouw. foto's zoals hij nu staat ben ik vergeten te nemen. dat zal ik morgen nog eens doen.

kleur vind ik in ieder geval zeer goed geslaagd.

snc001173jb1.jpg

snc001183iv4.jpg

groeten

Link naar reactie
een 150cc heb gekocht ipv een 125cc (dit is echter wel met gemengde gevoelens, maarja) :-)

groeten

Waarom gemengde gevoelens Pieter?

Pieter zou het kunnen zijn dat op een vna eigelijk een ander achterlicht op hoort?

Anders staat er op de mijne mischien een verkeerd.(ik heb wel een vna2t en Pieter een vna1t)

Mvg Vital

Link naar reactie

vandaag langs de verzekering geweest en gaan rijden voor de eerste keer!!!

gewoon weg ZALIG!!!

hij rijd zeer goed en vlot, ben zeer blij dat ik voor de lml motor heb gekozen.

nu nog de voetrails plaatsen en ik moet nog ergens een voorlichtlampje zien te vinden. kan je die vinden in bij een autodaeler ofzo?

snc001593ng1.jpg

Link naar reactie

waar kan ik deze krijgen?

ik heb wel gemerkt, dat de bouten van achter groter zijn dan die vanvoor. is dit normaal of heeft dit te maken met de lml motor?

ik heb zo een paar van die bouten liggen, ik wist niet juist waar ze goed voor waren. ik denk wel niet dat het smalle deeltje van deze bouten door de gaten gaan van de velgen. of is dit ook niet de bedoeling?

groeten

Link naar reactie
waar kan ik deze krijgen?

ik heb wel gemerkt, dat de bouten van achter groter zijn dan die vanvoor. is dit normaal of heeft dit te maken met de lml motor?

ik heb zo een paar van die bouten liggen, ik wist niet juist waar ze goed voor waren. ik denk wel niet dat het smalle deeltje van deze bouten door de gaten gaan van de velgen. of is dit ook niet de bedoeling?

groeten

Het smalle deeltje moet idd in de velg gaan. Het kan zijn dat het spuitwerk belet dat de bouten er in gaan. Even met schuurpapier passeren en dan zou het moeten lukken. Bij een LML-motor weet ik niet welke bouten je moet nemen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...