Ga naar inhoud
Vespaforum.be

update restauratie vna


pieter vd

Aanbevolen berichten

ik denk dat de lml motor M10 is en van voor M8, dus dat zal inderdaad wel moeten dat daar speling is omdat de velgen hetzelfde zijn.

volgens mij zal dit van achter dan niet moeten met zo een speciale moeren omdat de bouten dik genoeg zijn??

ik hoop dat ik er nog 4 liggen heb voor vanvoor dan.

wat steek je hier nog tussen? rondel en dan spanrondel? of niets?

bedankt voor de typ.

groeten

Link naar reactie

ik had nog 4 bouten liggen. de buitendiameter hiervan was M10 dus die van vanachter moet ik niet met zo een bouten doen.

als ik er een rondel en spanrondel tussen stak dan kwam de bout wel niet volledig door de moer. die zat nog een mm terug ofzo. is het zeker dat deze twee rondellen ertussen moeten?

groeten

Link naar reactie
ik heb gisteren de laatste dingen gedaan zoals het plaatsen van de voetrails .

groete

En lukte dat zo een beetje?

Ik heb er de mijne eens tegen gehouden voor deze gespoten word en vond dat ze eigelijk niet al te best passen.

PS: vergeet niet om de 2 binnenste nog te doen hé.

Je hebt mail.

Mvg vital

Link naar reactie

ja de twee binnenste weet ik nog niet goed hoe ik die moet vastzetten. een deel kan met revetten, maar de twee uiteinden moet met iets anders ofwel een dunnere revet en die moet ik nog ergens te pakken zien te krijgen.

de rest is vrij vlot gegaan. een beetje bijplooien af en toe, maar paste redelijk goed.

het is een nieuwe lml motor die in de fabriek in omgebouwd dus alles is nieuw.

als het niet over gaat dan zal ik terug moeten voor de garantie.

groeten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...