vital Geplaatst: 10 december 2008 Delen Geplaatst: 10 december 2008 Klopt het was een abarth. Of het een replica is dat weet ik niet. Mvg vital Link naar reactie
pieter vd Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2008 ik was ook eens aan het kijken voor zo een abart. je kan ze kopen voor 10 en voor 8" dacht ik. hoe zijn jou ervaringen met de grondspeling en prestaties? zijn die beter als een gewone uitlaat? groeten Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 10 december 2008 Delen Geplaatst: 10 december 2008 zou ik niet doen,een abarth gebruiken Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 10 december 2008 Delen Geplaatst: 10 december 2008 ...daar ga je namelijk achteruit van Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 10 december 2008 Delen Geplaatst: 10 december 2008 en onderuit... Link naar reactie
pieter vd Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2008 ok, dus nog minder speling dus. dan ga ik eerst eens proberen met de oude uitlaat van bluevespa (polini) en als ik dit goed vind en weer wat geld gespaard heb ga ik er zo eentje aanschaffen. anders terug naar een gewoon potje Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 11 december 2008 Delen Geplaatst: 11 december 2008 zet er een sprint uitlaat op, wel beetje aanpassen Link naar reactie
vital Geplaatst: 11 december 2008 Delen Geplaatst: 11 december 2008 Wat ik hier nu hoor verbaasd me toch een beetje. Ik heb een abarth met 8" wieltjes en ik heb nog nooit hier de grond mee geraakt. En diegene die mijne rijstijl kennen weten dat ik geen grenzen ken. Arista zal dit kunnen bevestigen. Mijne Vna t2 ging niet zo hard maar in bochten los ik niet gamakkelijk gas hoor. Ik veronderstel toch dat julie een abarth hebben gehad als julie dit hier neerschrijven. Of is het allemaal van horen zeggen?(kan ook hé) Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik geen abrath heb. Hoewel ik van veel kenners heb moeten horen dat ik wel een abarth heb. Mvg Vital Link naar reactie
pieter vd Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2008 en wat geeft dit van vermogen? waar heb je die gekocht? groeten Link naar reactie
vital Geplaatst: 11 december 2008 Delen Geplaatst: 11 december 2008 en wat geeft dit van vermogen? waar heb je die gekocht? groeten Op de 2 vragen moet ik het antwoord schuldig blijven. De uitlaat heb ik gekregen van iemand die zijn vespa heeft vekocht en dus ook een andere hoby is begonnen. Eerlijk gezegt denk ik niet dat hij een meerwaarde geeft aan het vermogen. Mischien dat de kenners van vorige antwoorden hier wel een antwoord op hebben Hier is een fimke van een uitlaat zoals de mijne.(de mijne is wel niet zo verkleurd en hangt volgens mij wel wat hoger)) http://www.youtube.com/watch?v=w-t7u1SV ... re=related http://vespa56.skynetblogs.be/post/4726 ... th-replica http://blogsimages.skynet.be/images_v2/ ... 4791de.jpg Deze heb ik nog niet gezien: http://rides.webshots.com/photo/1056674 ... 5367zOLVjo Eentje te koop zoals de mijne:. http://cgi.ebay.nl/Abarth-Sportauspuff- ... 240%3A1318 Het grote voordeel van deze uitlaat is dat hij zéér mooi oogt en het vooral ook een oud consept uitsraalt. Mvg Vital Link naar reactie
pieter vd Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2008 je zegt dat die van u wat hoger lijkt te hangen. misschien is hij een beetje aangepast waardoor de wegspeling ook beter is. ik ga er nog eens overnadenken. bedankt voor de info in ieder geval. groeten Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 12 december 2008 Delen Geplaatst: 12 december 2008 Hey Pieter, ik heb je een mailke gestuurd omtrent die abarth. Vgr nico Link naar reactie
vital Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb gisteren beslist om voor alle zekerheid ook maar de vloerplaat te vervangen. Ik vroeg me het volgende af: Waar haal je die? Zijn de balkjes er al op gelast? Wat kost het voor een vna2t? passen de nieuwe voetrailtjes er perfect op? (had die al gekocht) Zijn er zaken waar ik zéker op moet letten bij het vervangen? Verdere tips en tricks. Mvg Vital Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb gisteren beslist om voor alle zekerheid ook maar de vloerplaat te vervangen.Ik vroeg me het volgende af: Waar haal je die? Zijn de balkjes er al op gelast? Wat kost het voor een vna2t? passen de nieuwe voetrailtjes er perfect op? (had die al gekocht) Zijn er zaken waar ik zéker op moet letten bij het vervangen? Verdere tips en tricks. Mvg Vital je koopt ze bij de verschillende bekende adressen, sip, scootercenter, scootermarket, lambrettafinder, classicscooter,... even in de online catalogus kijken wat het kost je moet zeker een goede carrossier hebben (lassen + aanwerken aan bestaande plaat) voetrailtjes die je koopt passen altijd en nooit, je moet er steeds nog een beetje aan wringen en de gaatjes komen nooit overeen zeker de tunnel aan de binnenzijde behandelen want anders blijft deze bloot metaal en roest dan van binnen naar buiten Link naar reactie
pieter vd Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2008 ik dacht iets van een 80 euro betaald te hebben. op zo een plaat staan die balkjes er ook al op. ik heb dit samen met en bevriende lasser gedaan. eerst mooi afmeten, doorslijpen, laspunten uitboren en dan komt de oude er wel af met wat licht geweld. dan de tunnel behandelen, en de nieuwe plaat monteren en vast lassen. succes. groeten Link naar reactie
vital Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 bedankt voor de reacties Pieter en Geert. Lig het aan mij of... ik vindt dit onderdeel nergens terug online. Toegegeven mijn duits is zwak maar... .. ik vindt het echt niet (toch niet voor een vna2t) Scootermarket en Clasicscooter geeft online niets volgens mij. Kunnen julie hier mischien een link van vinden? Mvg Vital Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 Psst: heb je het knopje voor 'Engels' nog niet gevonden dan? Link naar reactie
vital Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 Psst: heb je het knopje voor 'Engels' nog niet gevonden dan? Het knopje "engels" had ik inderdaad niet gezien maar... nog steeds vindt ik geen bodemplaat voor een vna 2t. Mvg Vital Link naar reactie
viny Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 AUB...http://www.sip-scootershop.com/Products/PV1523/Floor+board+VNAVNBVBAVBBGL.aspx Link naar reactie
vital Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 AUB...http://www.sip-scootershop.com/Products/PV1523/Floor+board+VNAVNBVBAVBBGL.aspx Vriendelijk bedankt Viny!!!! De rest ook natuurlijk. Mvg Vital Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 18 december 2008 Delen Geplaatst: 18 december 2008 AUB...http://www.sip-scootershop.com/Products/PV1523/Floor+board+VNAVNBVBAVBBGL.aspx Vriendelijk bedankt Viny!!!! De rest ook natuurlijk. Mvg Vital geen dank het is trouwens: ik vind hij vindT Link naar reactie
vital Geplaatst: 19 december 2008 Delen Geplaatst: 19 december 2008 AUB...http://www.sip-scootershop.com/Products/PV1523/Floor+board+VNAVNBVBAVBBGL.aspx Vriendelijk bedankt Viny!!!! De rest ook natuurlijk. Mvg Vital geen dank het is trouwens: ik vind hij vindT klopt blijkbaar is mijn nederlands niet veel beter dan men duits hé We gaan nu wel weer verder met het onderwerp van de topic starter hé! Pieter had je ook je tank met epoxie behandeld? Je schrijft ook dat je nog het tandwiel van de koppeling moet vervangen.Wat bedoel je hier mee? Verder zie ik op de foto's dat je een croom lijst hebt aan gebracht op je beenschild.Is dat die van inox?(heb me laten vertellen dat dat zéér stevig is maar zéér moeilijk is om aan te brengen en kans op beschadiging van de lak tijdens het aanbrengen) Mvg Vital Mvg Vital Link naar reactie
vespaleek Geplaatst: 19 december 2008 Delen Geplaatst: 19 december 2008 Verder zie ik op de foto's dat je een croom lijst hebt aan gebracht op je beenschild.Is dat die van inox?(heb me laten vertellen dat dat zéér stevig is maar zéér moeilijk is om aan te brengen en kans op beschdiging van de kak tijdens het aanbrengen) Mvg Vital hola Vital,daar verf ik mijne vespa ni mee zulle !!! :-) graptje hé. Domi. Link naar reactie
vital Geplaatst: 19 december 2008 Delen Geplaatst: 19 december 2008 Verder zie ik op de foto's dat je een croom lijst hebt aan gebracht op je beenschild.Is dat die van inox?(heb me laten vertellen dat dat zéér stevig is maar zéér moeilijk is om aan te brengen en kans op beschdiging van de kak tijdens het aanbrengen)Mvg Vital hola Vital,daar verf ik mijne vespa ni mee zulle !!! :-) graptje hé. Domi. Lap weeral een fout. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.