Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie bezit een Vespa-zijspan??


jcb

Aanbevolen berichten

mail dresidecar van hier op het forum

en Jan van classicscooters verkoopt zijspannen...

Ik geraak er hier niet mee binnen,anders had ik al lang eentje aan de PX gemonteerd..

Link naar reactie
Wel, als er iemand een zijspan heeft gemonteerd aan een GTV laat me dan maar een fotooke zien. Die op de px is wel geslaagd, de lx combinatie vind ik net wat minder, lijkt me een samenstel van oud en nieuw ? Kan je die makkelijk demonteren zodanig dat je nog steeds solo kunt rijden ?

Daarmee dat ik (enkel) de zijspan van de lx mooier vind. Maar niet bij dat type van Vespa

Link naar reactie

Dat verontrust me wel als het frame niet echt geschikt is voor een zijspan. Bedankt cult voor de foto , ik heb net dezelfde gtv als de foto... toch is de combinatie van het zwarte zijspan met de grijze gtv niet mijn smaak, zie liever één geheel van kleuren. Misschien moet ik deze foto eens photoshoppen en zien wat dit als resultaat geeft ?

Link naar reactie

ik heb zelf een p200e met zijspan (square zijspan) en het is belangrijk van weten:

- het vraagt een zekere ervaring en behendigheid om met een zijspan te rijden: je moet alles wat je weet over rijden met een motorfiets vergeten en heel anders denken bij het insturen van een bocht. Jouw lichaamgewicht, alsook je houding, het remmen of het gas geven zal bepalen dat je een bocht kan nemen

- zoals Fajes zegt: de scooterchassis trekt krom

- je bent totaal niet meer wenbaar en het motorrijden is een beetje weg aangezien je mee in de file staat.

Maar buiten dat is het fijn met zo'n ding rond te rijden, mijn dohter is er in elk geval dol op.

Grtz

Pewe

Link naar reactie
Ik heb vorige zomer de sidecar van Sidney gekocht. Ik durf er voorlopig nog niet mee op de baan. Het 'ding' rijdt werkeljk helemaal anders dan je verwacht. het is echt 'werken' ipv rustig toeren :-)

Joost

Als de schrik niet overwonnen wordt,laat maar iets weten als je verkoopt?

Link naar reactie
Hey

IK heb ook een sidecar foto staat bij profiel

Het is inderdaad anders rijden maar na 1000KM gaat dat wel.

Je moet ook maar eens kijken op de side van arsscoot

Amai, die twee beauties die erbij zitten wil ik ook wel eens tegenkomen :)

Link naar reactie
Hey

IK heb ook een sidecar foto staat bij profiel

Het is inderdaad anders rijden maar na 1000KM gaat dat wel.

Je moet ook maar eens kijken op de side van arsscoot

Amai, die twee beauties die erbij zitten wil ik ook wel eens tegenkomen :)

dan had ge enkele jaren geleden in Tholen op OtserBank van de speedboys moeten zijn. Op deze manier werden de surprises voor de vrouwelijke bezoekers uitgedeeld, gratis vibrators

Link naar reactie

ik stap er nog scheef van

Hey

IK heb ook een sidecar foto staat bij profiel

Het is inderdaad anders rijden maar na 1000KM gaat dat wel.

Je moet ook maar eens kijken op de side van arsscoot

Amai, die twee beauties die erbij zitten wil ik ook wel eens tegenkomen :)

dan had ge enkele jaren geleden in Tholen op OtserBank van de speedboys moeten zijn. Op deze manier werden de surprises voor de vrouwelijke bezoekers uitgedeeld, gratis vibrators

Link naar reactie

Ik heb ook een Vespa met zijspan:

Rally 180. Rijden is veel plezier, maar inderdaad opnieuw leren rijden. Maar het is net als fietsen: als je het eenmaal te pakken hebt, verleer je het niet.

Mijn andere sidecar (blauwe squire, wie al 15 jaar meedraait in de scene kent hem nog wel) heb ik in Engeland gekocht en wilde er mee naar huis rijden, na montage aan de Vespa.

Eenmaal gemonteerd was ik er van overtuigd dat dat niet ging lukken, zo anders was het rijden. Eng gewoon. Maar na oefenen toch een beetje vertrouwen, en toen ik goed en wel thuis was kon ik het.

DSCF003011.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...