Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie bezit een Vespa-zijspan??


jcb

Aanbevolen berichten

Hey

IK heb ook een sidecar foto staat bij profiel

Het is inderdaad anders rijden maar na 1000KM gaat dat wel.

Je moet ook maar eens kijken op de side van arsscoot

Mooie sidecar hebt U daar,en bedankt voor de tip van die "arsscoot" site

daar zal ik wel wat inspiratie kunnen opdoen;-)

Link naar reactie
Haha Phille, da's al iets anders hé, zoiets zie ik wel zitten als zijspan op mijne GTV. Mooi afgewerkt, één geheel, zelfde voorschermpje, bekleding, pinkers enz... Mooi... Weet iemand het prijskaartje niet van deze uitvoering ?

Weet er echt niemand wat dat prijskaartje kan zijn van zulk een mooie zijspan? :-((

Link naar reactie
Haha Phille, da's al iets anders hé, zoiets zie ik wel zitten als zijspan op mijne GTV. Mooi afgewerkt, één geheel, zelfde voorschermpje, bekleding, pinkers enz... Mooi... Weet iemand het prijskaartje niet van deze uitvoering ?

Weet er echt niemand wat dat prijskaartje kan zijn van zulk een mooie zijspan? :-((

huj, je kan altijd een prijs vrage bij je dealer he ;)

grtz

Link naar reactie

Ik heb eens met een zijspan gereden. (dit was wel een djerp ook zonder cardanaandrijving))

Wat ik ondervond en eigelijk wel logich is:

Als je gas geeft moet een beetje naar links sturen om rechtdoor te gaan.

Als je stopt moet je een beetje naar rechts sturen om rechtdoor te gaan.

Met andere woorden: rechtdoor rijden tijdens het schakelen is niet zo simpel in het begin.

Er komen zoveel krachten op het frame dat er wel iets moet gebeuren.

Dit geld wel alleen voor een niet cardan aangedreven zijspan.

Het is een natuurlijke wet!(alles wat in beweging is wil in beweging blijven)

Verder als je snel moet uitwijken voor iets onverwachts wordt het pas erg spannend.

Maar ondangs alle nadelen blijft het wel iets apparts en vooral prachtig om te zien.

Vital

Link naar reactie

ik heb al met verschillende vespa zijspannen gereden en als je het niet gewoon bent is het best scary.

Gooi gewoon alles wat je al wist over rijden met een motor overboord en begin van 0, vraag maar aan Josse

Link naar reactie
ik heb al met verschillende vespa zijspannen gereden en als je het niet gewoon bent is het best scary.

Gooi gewoon alles wat je al wist over rijden met een motor overboord en begin van 0, vraag maar aan Josse

[fluistermode aan]

Nou moet het van mijn hart dat Josse niet de beste chauffeur is!!!

[fluistermode uit}

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...