Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa hype


vettige swa

Aanbevolen berichten

OHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEE

Dan Al :))))

Eindelijk terug rust, eindelijk terug betaalbare scooters, eindelijk geen trenthoppers meer die vespa rijden om erbij te horen.

Nog 2 jaar

Link naar reactie

ik kan bijna niet wachten, ik zoek al een tijdje een betaalbare PX(voor mij ong 1000€ max grens), maar dat is blijkbaar héél moeilijk te vinden... De echte reden waarom ik zo gek ben van vespa's is dat het niet gewoon om scooters gaat. Het zijn historische mijlpalen en buiten het feit dat ze er bijna allemaal super uitzien, zijn ze ook heel vriendelijk om aan te sleutelen. Ik rij echt ni om het m'as tu vu - principe, wel om de groepsgeest van vespisten. Mijn eerste meeting was ook die van Speedboys (Oystertreffen, ma dan in Boom). De sfeer die daar hing was een klein beetje terug naar de 60-ies, 70-ies.

Volgende keer probeer ik dan ook mee te gaan naar het oystertreffen, hopelijk in Tholen, met een PX :D.

Heb er trouwens een gezien voor €1500, die er nog behoorlijk uitziet en waarvan de motor goed in orde is. Als ik het geld nog vind... Iemand PK50S kope? :D

Link naar reactie
volgens waarnemers zou de hype rond vespa in 2010 al voorbijgestreefd zijn.

wat dan?

Volgens waarnemers ?

Wat voor zever is dat ?

Die hebben een glazen bol of zo?

Ze weten waarschijnlijk ook wanneer het einde van de wereld zal plaatsvinden.

Nu ja.

Dan begint de hype gewoon weer opnieuw ;-)

Link naar reactie
ik kan bijna niet wachten, ik zoek al een tijdje een betaalbare PX(voor mij ong 1000€ max grens), maar dat is blijkbaar héél moeilijk te vinden... De echte reden waarom ik zo gek ben van vespa's is dat het niet gewoon om scooters gaat. Het zijn historische mijlpalen en buiten het feit dat ze er bijna allemaal super uitzien, zijn ze ook heel vriendelijk om aan te sleutelen. Ik rij echt ni om het m'as tu vu - principe, wel om de groepsgeest van vespisten. Mijn eerste meeting was ook die van Speedboys (Oystertreffen, ma dan in Boom). De sfeer die daar hing was een klein beetje terug naar de 60-ies, 70-ies.

Volgende keer probeer ik dan ook mee te gaan naar het oystertreffen, hopelijk in Tholen, met een PX :D.

Heb er trouwens een gezien voor €1500, die er nog behoorlijk uitziet en waarvan de motor goed in orde is. Als ik het geld nog vind... Iemand PK50S kope? :D

OysterBoom, zal volgend jaar terug in Boom zijn, en niet in Tholen

Link naar reactie
volgens waarnemers zou de hype rond vespa in 2010 al voorbijgestreefd zijn.

wat dan?

Volgens waarnemers ?

Wat voor zever is dat ?

Die hebben een glazen bol of zo?

Ze weten waarschijnlijk ook wanneer het einde van de wereld zal plaatsvinden.

volgens de maya kalender op 20 21 22 december 2012 :P

Link naar reactie

Laat die hype nog maar even duren... het heeft een reden dat Vespa-onderdelen zo eenvoudig te vinden en zo goedkoop zijn hoor. Probeer eens een stomme suzuki uit de jaren 70 te restaureren (ik spreek uit ervaring ;)). Als je voor de pakkingen van een 50cc brommer alleen al bijna 100 euro kwijt bent is de pret er snel af (het is maar een voorbeeld, ik snij ook zelf pakkingen).

Dus misschien kan je binnen een aantal jaren wel weer goedkope vespa's kopen, maar zorg maar dat je tegen dan een arsenaal aan onderdelen hebt.

Link naar reactie
Laat die hype nog maar even duren... het heeft een reden dat Vespa-onderdelen zo eenvoudig te vinden en zo goedkoop zijn hoor. Probeer eens een stomme suzuki uit de jaren 70 te restaureren (ik spreek uit ervaring ;)). Als je voor de pakkingen van een 50cc brommer alleen al bijna 100 euro kwijt bent is de pret er snel af (het is maar een voorbeeld, ik snij ook zelf pakkingen).

Dus misschien kan je binnen een aantal jaren wel weer goedkope vespa's kopen, maar zorg maar dat je tegen dan een arsenaal aan onderdelen hebt.

dat is al jaren zo, van lang voor de hype, je moest enkel weten waar te zoeken

Link naar reactie
voor mij is de lol eraf, overal waar je komt zit men altijd over 2 onderwerpen te zeuren :

- nr 1 : VCA

- nr 2 : wie wil er eens voor niks naar mijn vespa kijken (gelukkig zijn er hier uitzonderingen)...

Dat zijn nu ook wel 2 onderwerpen waardoor elke cafebezoek lang en boeiend kan blijven :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...