Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa hype


vettige swa

Aanbevolen berichten

Frituurkost ! Gemalen varkenspoep en afgeschraapt karkassenrestjes op smaak gebracht met kruiden en verdikkingsmiddel en gebakken in oud vet...lekker !

Ik kan u verzekeren dat dit ABSOLUUT niet het geval is bij AvG-Mora !!!!!!!!

Trouwens heb jij enig idee hoe streng wij gecontroleerd worden en aan welke eisen wij moeten voldoen om onze certificaten zoals oa een BRC higher level te behouden?

Je zou eens moeten weten hoe de meeste charcuterie gemaakt wordt, geloof me dan zou je s'zondagsmorgends eerder naar een frituur gaan!

Als je zo'n uitspraak doet bewijs je echt dat ge niet weet waarover je spreekt en zou ik u graag eens een rondleiding bij ons geven om dit te bewijzen...

No offence maar eerlijk is eerlijk

Link naar reactie
Frituurkost ! Gemalen varkenspoep en afgeschraapt karkassenrestjes op smaak gebracht met kruiden en verdikkingsmiddel en gebakken in oud vet...lekker !

Ik kan u verzekeren dat dit ABSOLUUT niet het geval is bij AvG-Mora !!!!!!!!

Trouwens heb jij enig idee hoe streng wij gecontroleerd worden en aan welke eisen wij moeten voldoen om onze certificaten zoals oa een BRC higher level te behouden?

Je zou eens moeten weten hoe de meeste charcuterie gemaakt wordt, geloof me dan zou je s'zondagsmorgends eerder naar een frituur gaan!

Als je zo'n uitspraak doet bewijs je echt dat ge niet weet waarover je spreekt en zou ik u graag eens een rondleiding bij ons geven om dit te bewijzen...

No offence maar eerlijk is eerlijk

Een rondleiding bij Mora? Graag!

Mora vlees smaakt echt 10x beter dan andere vind ik persoonlijk. Als ik naar een frituur ga kijk ik altijd of ze mora hebben! Hun Mexicano's zijn gewoon overheerlijk...

Link naar reactie
ik kan bijna niet wachten, ik zoek al een tijdje een betaalbare PX(voor mij ong 1000€ max grens), maar dat is blijkbaar héél moeilijk te vinden... De echte reden waarom ik zo gek ben van vespa's is dat het niet gewoon om scooters gaat. Het zijn historische mijlpalen en buiten het feit dat ze er bijna allemaal super uitzien, zijn ze ook heel vriendelijk om aan te sleutelen. Ik rij echt ni om het m'as tu vu - principe, wel om de groepsgeest van vespisten. Mijn eerste meeting was ook die van Speedboys (Oystertreffen, ma dan in Boom). De sfeer die daar hing was een klein beetje terug naar de 60-ies, 70-ies.

Volgende keer probeer ik dan ook mee te gaan naar het oystertreffen, hopelijk in Tholen, met een PX :D.

Heb er trouwens een gezien voor €1500, die er nog behoorlijk uitziet en waarvan de motor goed in orde is. Als ik het geld nog vind... Iemand PK50S kope? :D

De prijs van het ijzer is allesins al goe gezakt!!

Link naar reactie
Veggie is voor homo's

Ge begeeft u op gevaarlijk terrein Juleske. ;-)

Al een geluk dat Hoegaarden niet voor homo's is hé om dan nog maar te zwijgen over die stinkende vanillesigaren die gij altijd smoort (ge weet wel, van die heel fijne, ge kunt het bijna als tandenstoker gebruiken). LOL

Link naar reactie
Veggie is voor homo's

@ Dakke : als ik eens iets voor u kan doen...

:^)

Oi,al eens een koek oep a bakkes gehad van nen dokwerker die veggie is?...da doe nie goe zene moatje.

;)

CHEERS

van ne omofiele ?

neje, mor da zal dan oek nie veel veurstelle denkik

Veggie is bad for business !!!

;^)

De volgende keer dat ik u tegenkom zal ik dan maar ineens eens een serieuze MORA-worst in uw kakkebuis rammen,wedden dat ge zult smeken voor nen gestoomde prei.

CHEERS

Link naar reactie

Oi,al eens een koek oep a bakkes gehad van nen dokwerker die veggie is?...da doe nie goe zene moatje.

;)

CHEERS

van ne omofiele ?

neje, mor da zal dan oek nie veel veurstelle denkik

Veggie is bad for business !!!

;^)

De volgende keer dat ik u tegenkom zal ik dan maar ineens eens een serieuze MORA-worst in uw kakkebuis rammen,wedden dat ge zult smeken voor nen gestoomde prei.

CHEERS

spreek jij uit ervaring ?

lol :-)

Link naar reactie

van ne omofiele ?

neje, mor da zal dan oek nie veel veurstelle denkik

Veggie is bad for business !!!

;^)

De volgende keer dat ik u tegenkom zal ik dan maar ineens eens een serieuze MORA-worst in uw kakkebuis rammen,wedden dat ge zult smeken voor nen gestoomde prei.

CHEERS

spreek jij uit ervaring ?

lol :-)

Euhm,neen,maar ik heb nogal nen rijke fantasie (en gene sexuele hé,of misschien toch een beetje)

CHEERS

PS; alléé back on-topic dan maar

Link naar reactie

De volgende keer dat ik u tegenkom zal ik dan maar ineens eens een serieuze MORA-worst in uw kakkebuis rammen,wedden dat ge zult smeken voor nen gestoomde prei.

CHEERS

spreek jij uit ervaring ?

lol :-)

Euhm,neen,maar ik heb nogal nen rijke fantasie (en gene sexuele hé,of misschien toch een beetje)

CHEERS

PS; alléé back on-topic dan maar

Nu dat we der toch van alles aan het in rammen zijn,

waarom ineens gene scherpe saté met extra veel BBQ-kruiden der invlamme?

Link naar reactie

spreek jij uit ervaring ?

lol :-)

Euhm,neen,maar ik heb nogal nen rijke fantasie (en gene sexuele hé,of misschien toch een beetje)

CHEERS

PS; alléé back on-topic dan maar

Nu dat we der toch van alles aan het in rammen zijn,

waarom ineens gene scherpe saté met extra veel BBQ-kruiden der invlamme?

bootboy you're a sick man !!!

lol :-)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

'k weet 't niet maar 'k heb zo't gevoel dat de prijzen lichtjes aan 't dalen zijn de laatste tijd? Zie 'k spoken/is het wishful thinking of zijn er nog die dat denken?

Einde van de hype (hoop hoop°°°) of economische crisis? Wie zal het zeggen?

thQS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...