Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Opkuis Grand Sport 160.


jeansprint

Aanbevolen berichten

De winterperiode staat voor de deur en het wordt stilaan tijd om aan mijn scooter voor volgend seizoen te beginnen. Dus heb ik besloten om mijn Grand Sport 160 eens een flinke poetsbeurt te geven en al wat nodig is te vervangen! Een volledige restauratie is voor later, wordt normaal gezien vervolgd!

160opkuis002un5.jpg

Shot with DC-6900 at 2008-10-05

160opkuis001hq4.jpg

Shot with DC-6900 at 2008-10-05

160opkuis005ur8.jpg

Shot with DC-6900 at 2008-10-05

Bij het demonteren van de eerste onderdelen, heb ik al kunnen vaststellen dat ze zeer gezond is en er weinig of geen roest aanwezig is, oef... . Jeanke.

Link naar reactie

Hé Jeroen, nog maar pas in het scooterwereldje verzeild geraakt en de microbe al goed te pakken, dat beloofd! Geniet voorlopig nog maar even van je LML en kijk goed rond welke klassieke Vespa je het mooiste vindt. Want bij een eerste, dikwijls overhaaste “emotionele” aankoop, betaal je altijd veel leergeld. Alles op zijn tijd! Groeten Jeanke.

Link naar reactie
Hé Jeroen, nog maar pas in het scooterwereldje verzeild geraakt en de microbe al goed te pakken, dat beloofd! Geniet voorlopig nog maar even van je LML en kijk goed rond welke klassieke Vespa je het mooiste vindt. Want bij een eerste, dikwijls overhaaste “emotionele” aankoop, betaal je altijd veel leergeld. Alles op zijn tijd! Groeten Jeanke.

Mercie voor de goede raad Jeanke !

Ik denk dat ik men favoriete klassieke vespa model heb gevonden, nu ga ik idd rustig rondkijken en wachten tot ze al mijn geld weer vrijgeven bij Kaupthing Bank ;-)

alé back to topic en genieten naar wat jij hier nog allemaal gaat tonen tijdens uwen opkuis :-)

Link naar reactie
behalve als ge uwen homemade tiramisu meebrengt.

... die door zijn vrouwtje wordt gemaakt ? Hmmmmmmm, die was lekker, mag ik ook komen poetsen, please please ;-)))))

Link naar reactie
als jullie allemaal zo graag kuisen ; ik heb nog 2 auto's die is helemaal gedaan mogen worden.er staan emmers en water ter beschikking !!

Domi.

Voor mij ne grote met tartaar, een curryworst special en een berepoot. Waarvoor dank.

Link naar reactie

Ziet er gezond uit, dat zal deugd doen voor dat bakske. Een vraagje; wanneer je er mee in de bochten rijdt doet hij dan niet een beetje raar? Mijn oog valt nu juist bij de laatste foto op uwe velg, hangt die nu niet omgedraaid, of heb je toevallig een brede band steken (dubbele brede velg)? Anders hangt uw wiel uit center. grts

Link naar reactie

Hallo, vandaag nog een beetje gedemonteerd, alles ziet er goed en gezond uit! De meeste vijzen en moeren gingen normaal los, dus geen “breekwerk”. Het is de bedoeling om het aanwezige lakwerk te behouden, kwestie van de scooter zijn oude, gebruikte look te behouden. De opkuis kan nu echt beginnen, wordt vervolgd! Jeanke.

160gsopkuis012au3.jpg

Shot with HP Photosmart E330 at 2008-10-11

160gsopkuis003qy9.jpg

Shot with HP Photosmart E330 at 2008-10-11

160gsopkuis015ls5.jpg

Shot with HP Photosmart E330 at 2008-10-11

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...