Ga naar inhoud
Vespaforum.be

plamuren


pascal

Aanbevolen berichten

heb me vandaag een pot polyesterplamuur op de kop getikt.

als ik het goed voorheb, schuur ik de gaten en builen goed op, en ook de onmiddellijke omgeving ervan (de 3-5 cm errond) en gebruik ik die polyester om de grootste gaten en builen te dichten ?

en na het opschuren en opnieuw plamuren een fijnere plamuur ?

of gebruik ik voor kleinere putjes en builen meteen een fijnere plamuur ?

als iemand een online handleiding voor plamuren weet staan, laat maar weten.

alvast bedankt voor de tips !

Link naar reactie

Juist, zoiets, en na de fijne plamuur spuitplaamuur, dat helpt alle laatste kleine schuurkrassen weg te helpen, opschuren met een 1000 à 1200 grid naat voor de spuiten, ontvetten en klaar is kees...

Link naar reactie

probeer de bluts eerst er uit tehalen en gaten dicht telassen en dan kan je beginnen met uwe plamuur,of volg eerst een kursis dan leer je de kneepjes van het vak.

gaten dicht plamuren is miserie achter af als er vocht achter in kamt kun je de plamuur op straat gaan zoeken en barst heel rap.

Link naar reactie

ach jongens, men moet de bluts met de buil nemen (Antwerps spreekwoord)

je kan natuurlijk altijd info vragen als je zo'n pot plamuur koopt.

als je die plamuur gebruikt, mag je geen maand meer wachten om je scooter te (laten) spuiten. Die plamuur neemt nl vocht op waardoor er dus vocht onder je verf zou kunnen zitten wat voor blaasjesvorming zorgt.

als je grote vlakken moet plamuren bedenk dan dat een scooter trilt en als de bevestiging niet goed is de plamuur er terug kan afdonderen of scheuren of barsten, zelfs na het verven

plamuur werkt goed bij kleiene deuken, dus eerst zoveel mogelijk uitdeuken voor je begint te plamuren

mijn mening?: een gat in een carrosserie kan je beter dichtlassen en dan afwerken met plamuur, als je het gewoon zou dichtsmeren valt die plamuur er vroeg of laat terug uit.

gaten en plastiek ed zijn zeer goed te dochten met vezelplamuur

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...