Ga naar inhoud
Vespaforum.be

200cc motor


GS 160

Aanbevolen berichten

Ik zou in mijn GS 160 MK1 een 200 cc motor (PX 200) willen steken omdat ik er dagelijks mee wil kunnen rijden zonder problemen. Dit is met een px motor, denk ik, toch heel wat handiger.

Met een gs moter heb je toch vaker problemen en zijn wisselstukken toch al moeilijker te vinden. Voor een px motor kan je toch bij elke vespa dealer terecht voor wisselstukken.

weet er iemand een goed werkende px 200 motor te koop staan?

Scootermarket heeft er een nieuwe te koop staan voor 1000 euro MET garantie, interessant?

Een complete motorrestauratie kost bij hun tegen de 500 euro, inclusief zandstralen van de kappen en die terug spuiten in hun originele kleur, is bij hun wel dik in orde denkik?

Of zou ik gewoon zoeken een een motor die nog in perfecte staat is rond de 500 euro?

alvast bedankt!

Bericht bewerkt (18.07.2005 | 18:53)

Link naar reactie

Wel, you get what you pay for...

Als 't is om alle dagen mee naar je werk te rijden, en je bent mechanisch niet te briljant, en je kan het geld missen, kan je bij Scootermarket nie veel missen!

Alles wat je tweedehands koopt is zonder garantie...

Als je d'er nie op tegen ziet om zelf eraan te werken, spaar jezelf geld en koop iets tweedehands en ALS het mis gaat, probeer het zelf te repareren...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...