Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Diefstal/beveiliging


greenbull

Aanbevolen berichten

stuurslot + ketting en in het zicht zetten, niet in een donker hoekje want dan geef je zeker kans om er rustig aan te prutsen. Als ik naar winkel mee ga zet ik hem voor de deur dat ik hem in het oog kan houden (beetje paranoia :-) )

Link naar reactie
Er stond hier een topic over een grip-lock stuurslot maar onze "vriend" DerrICK heeft al zijn topics weer eens verwijderd nadat hij weer iedereen aan het uitschelden en bedreigen was (jaja ik ben weer oude koeien uit de gracht aan het halen). Dus bij deze post ik het dan maar terug want het lijkt me een goed alternatief.

http://www.grip-lock.com/movies/index.php

http://img60.imageshack.us/img60/9571/redglea7.png

http://img60.imageshack.us/img60/9571/redglea7.4341a5a22f.jpg

En moet je hem dan in versnelling zetten?

Link naar reactie

Of ook hier te verkrijgen (wel te bestellen want niet in stock):

Motorpaleis GSM

Kapelsesteenweg 3

2180 Ekeren (Antwerpen)

Tel: 03 620 21 80

Ik heb er alvast eentje besteld. Ze bellen ze me terug om te zeggen wanneer het binnen is en wat de kostprijs is. To be continued...

Link naar reactie

Waarom geen roze voor u Josse? ;-)

Het is genoteerd. Ik passeer er morgen en zal dan de bestelling doorgeven, tenzij ze me nog opbellen dan regel ik het telefonisch.

Link naar reactie

Info Grip-lock sloten €48,50 per stuk (enkel fluo geel voorradig).

Ik heb er 4 besteld (Fayes, Gette, Josse en één voor mezelf). Ze bellen me morgen als ze binnen zijn. Dan neem ik ze vrijdag mee naar Boom. Astemblieft! ;-)

Link naar reactie
Info Grip-lock sloten €48,50 per stuk (enkel fluo geel voorradig).

Ik heb er 4 besteld (Fayes, Gette, Josse en één voor mezelf). Ze bellen me morgen als ze binnen zijn. Dan neem ik ze vrijdag mee naar Boom. Astemblieft! ;-)

Merci!

dan zal ik morgen maar centjes meenemen :D

Link naar reactie
Info Grip-lock sloten €48,50 per stuk (enkel fluo geel voorradig).

Ik heb er 4 besteld (Fayes, Gette, Josse en één voor mezelf). Ze bellen me morgen als ze binnen zijn. Dan neem ik ze vrijdag mee naar Boom. Astemblieft! ;-)

Ze zijn ook op ebay te vinden voor 40euro + verzendingskosten.

Link naar reactie

Ja zeg en dat laat je nu pas weten.

Maar anderzijds al dat gedoe met online bestellen, nu even naar de winkle rijden en ik heb het ook, voor die paar € meer... ;-)

Link naar reactie

als de paal een belangrijk iets is van de gemeente of stad dan mag deze gemeente of stad het voertuig eraan bevestigd verwijderen.

ik heb het zelf meegemaakt in mortsel. had mijn fiets met een zwaar slot aan een groene paal die voor ondersteuning zorgt van de kabels voor de tram vastgemaakt. toen ik terug kwam was hij weg, klacht neergelegt en tot besef gekomen dat de politie dit had gedaan. zo ben ik dit teweten gekomen. maar ik denk dat zolang je hem ergens aan vast hangt waar hij niet in de weg staat dat dit geen probleem mag geven.

greets

Link naar reactie
Ik had dit topic niet verwijderd! !

Daar was Jurgen verantwoordelijk voor denk ik.

En terecht dat Jurgen die heeft verwijderd want er was op den duur niets constructiefs meer aan dat topic. Je bent ook een week uitgesloten geweest omdat je gedrag niet aanvaardbaar was.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...