Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinasco 177cc


Ar

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met de Pinasc0 177cc kit voor een px 125.

Wat moet je nog vervangen carbu, sproeier,uitlaat.?????

Volgens vele artikels is dit de top, beter dan polini etc.

Waar kan je hem het beste laten plaatsen?

Alle info welkom...

Link naar reactie

Kan je nergens laten plaatsen.Toch niet bij een officiele dealer.

Sproeier vergroten is voldoende.Als je uitlaat natuurlijk al enkele 10.000km's heeft kan je beter ook deze vernieuwen.Heb persoonlijk enkel ervaring met de Pinaso 213cc.Ik heb ook wel zeeeeeer goeie ervaringen met de malossi 166cc.Die is zeer betrouwbaar en rijdt fantastisch.

Link naar reactie

Je moet er wel rekening mee houden dat wanneer je begint met tuning je betrouwbaarheid van je vespa met de helft daalt zelfs als het "goed" gedaan is.Ik zie aan je eerste post dat je hem gaat laten steken dus veronderstel ik dat je vespakennis niet vrij hoog is.Ik schrijf in mijn vorige post dat die malossi een goed kit is, je moet wel weten dat tegen hij betrouwbaar was "alles" aangepast heb(krukas, carter,uitlaat, carb(24mm),enz...)

Als je het ene verandert moet je in vele gevallen het ander aanpassen ook.Ik denk dat voor jou de beste oplossing een DR-kit is.Die is niet zo geweldig van prestatie maar zeer betaalbaar/betrouwbaar zonder dat je veel andere zaken moet gaan aanpassen.

Aan U de keuze.

Link naar reactie

heb goede ervaringen met een pinasco 177, gebruikte hem met een carbu van een 150 PX en een standaard uitlaat, nooit problemen gehad en net iets meer dan een gewone 125

ik zou zeggen spaar voor een T5 blok, je blijft binnen de wettelijke 125cc en prestatie van een 200 en zelfs een ietsje meer... ... groeten jan

Link naar reactie

Een wijs man zei ooit:

snel, betrouwbaar of goedkoop.

Twee hiervan kun je kiezen de andere niet.

Een snelle en betrouwbare kit is niet goedkoop.

Een goedkope en snelle zal niet betrouwbaar zijn.

En ja betrouwbaar en goedkoop, ga je niet snel mee zijn.

Groeten

Link naar reactie

DR 177, 24 carbu, sitoplus uitlaat, deze combinatie goed inrijden en je hebt een motor die sommige 200 fanaten zeker in het optrekken laat rood worden en een ander voordeel , het rijdt altijd!!!!!!

groetjes

Link naar reactie

Dat kan ik alleen maar beamen, mijn broer heeft 2 jaar met een DR177-Si24/24-Sito Plus combinatie gereden en dat reed 'all day, everyday', zelfs met vis platinees (was een Sprint-motorblok), wel de inlaat van de carbubehuizing en de inlaat van het carter wat 'flowen'...

Link naar reactie

Bedankt voor alle info. Heb gisteren pas de eerste kilometers gereden met mijn nieuwe PX. Tevreden maar zou toch iets meer vermogen willen als ik met passagier rijd. Vreemd vind ik het dat er in op dit "milieuvriendelijk" model een extra pijpke is voorzien dat van de carbu terug naar de uitlaat gaat. Waarschijnlijk om uitlaatgassen opnieuw te verbranden. De uitlaat klinkt ook als een sito-plus en laat ook dikwijls een puffend geluid horen(decompressie???). Kan ik hier dan een DR of Pinasco laten monteren of moet ik een nieuwe carbu plaatsen zonder dat geval erop.

Wie van jullie specialisten zou me willen helpen hiermee??

Alvast reuze bedankt.

Bericht bewerkt (04.07.2005 | 09:26)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...