Ga naar inhoud
Vespaforum.be

20/04 Oldtimer brommerrit Kalken


BobBoss

Aanbevolen berichten

er is mij in wieze een flierke in de pollen gestopt van een brommer rondrit in Kalken ter gelegenheid van de Molekenskermis.

Technische gegevens:

Samenkomst: Kruisenstraat, 9270 Kalken, 12 tot 13u.(20 april 2008)

Start: 13.30u

Afstand: 60km

Vrije of geleide rondrit naar keuze.

Deelname: 5€ (drankje, versnapering en aandenken)

meer info op www.sintpietersfeestkalkenbe.eu

Ik ga er zeker naartoe omdat het in de buurt is en voor brommerkes (50cc) ik weet niet of het de moeite is voor zwaardere vespa's.

Het zou wel leuk zijn om niet de enige vespa tussen al die daxen en fs1 en zo te zijn :P

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

even terug in de aandacht brengen,ik zal er zijn

groetjes Raf

Link naar reactie

Ik ga mijn best proberen doen, we hebben al 2 w-kenden gaan toeren en mijn foorteefje zou eens wat anders willen doen :-s Het is ons laatste vrije w-kend voor we terug beginnen an onze kermissen! yep, ik moet ook af en toe eens luisteren naar de vrouw des huizes ;-) Maar ik doe mijn best, ik laat hier zeker nog iets weten.

Grtz Michel

Link naar reactie
Ik ga mijn best proberen doen, we hebben al 2 w-kenden gaan toeren en mijn foorteefje zou eens wat anders willen doen :-s Het is ons laatste vrije w-kend voor we terug beginnen an onze kermissen! yep, ik moet ook af en toe eens luisteren naar de vrouw des huizes ;-) Maar ik doe mijn best, ik laat hier zeker nog iets weten.

Grtz Michel

En uw VCA afspraak in de Zurenborger niet vergeten;)

Link naar reactie
Ik ga mijn best proberen doen, we hebben al 2 w-kenden gaan toeren en mijn foorteefje zou eens wat anders willen doen :-s Het is ons laatste vrije w-kend voor we terug beginnen an onze kermissen! yep, ik moet ook af en toe eens luisteren naar de vrouw des huizes ;-) Maar ik doe mijn best, ik laat hier zeker nog iets weten.

Grtz Michel

En uw VCA afspraak in de Zurenborger niet vergeten;)

Ahja, nu hij lid is van VCA moet hij ook wel afkomen hé. ;-)

Link naar reactie
Ik ga mijn best proberen doen, we hebben al 2 w-kenden gaan toeren en mijn foorteefje zou eens wat anders willen doen :-s Het is ons laatste vrije w-kend voor we terug beginnen an onze kermissen! yep, ik moet ook af en toe eens luisteren naar de vrouw des huizes ;-) Maar ik doe mijn best, ik laat hier zeker nog iets weten.

Grtz Michel

En uw VCA afspraak in de Zurenborger niet vergeten;)

Ahja, nu hij lid is van VCA moet hij ook wel afkomen hé. ;-)

We moeten naar het toneel van een vriend in Berchem, maar het zal laat zijn als we daar weg gaan waarschijnlijk. We zullen nog zien, het is maar 1km van de Zurenborger.

Link naar reactie

Neen, het is in de schauwburg "De Vrede" in de Vredestraat 18-22 in Berchem.

even terug on-topic: Na al wat onderhandelen hier thuis, ziet het er goed uit om zondag mee te rijden, maar zal alleen zijn denk ik, ze heeft niet veel zin om mee te gaan. Ze wil eens een hele dag luieren in haar zetelke onder haar sazieke ;-)

Maar nie verschieten da ze toch meegaat ze, want ze is er overal veel te graag bij ;-)

Grtz Michel

Link naar reactie

Tja, ik heb thuis niveel te vertelen e :-) Dus kzie nogwel.

Speedracer: lief van u da ge ons wilt gaan vervangen in Antwerpen :)

Link naar reactie
Tja, ik heb thuis niveel te vertelen e :-) Dus kzie nogwel.

Speedracer: lief van u da ge ons wilt gaan vervangen in Antwerpen :)

Ik ben er nie geraakt vrees ik... zal voor volgende keer zijn...

Link naar reactie

Wij waren er gisteren bij en mijn foorteefje was weer even fotograaf. We zullen straks de foto's posten ze Cultje ;-)

De rit zelf was wel mooi, met 2 tussenstops, iedere deelnemer moest €5 betalen om in te schrijven, maar hiervoor kreeg je 3 drankbonnetjes en 1 eetbonnetje. Er waren bij de cattegorie "brommers" meer dan 130 naar het schijnt, waarvan een 8 tal vespa's. Maar veel van die gasten mee hun oldtimer brommerkes, zijn echt wel mafkezen!!! Da was daar precies ne race tegen de klok! Ze vlogen ons langs alle kanten op een onverantwoorde manier voorbij! En op de rechte stukken lagen ze helemaal plat, terwijl wij mee onze vespa op ons gemak ze weer voobij staken hahaha

Als ik daar nog eens mee rijd, dan vertrek ik wel als laatste, dan heb ik geen last van die kamikazepiloten die hun leven beu zijn!

Grtz Michel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...