Ga naar inhoud
Vespaforum.be

22-23/03: SCOOTFEST 2008 - Expohal Waregem


XL Events

Aanbevolen berichten

Beste Vespaliefhebbers

Tijdens het Paasweekend dit jaar gaat voor de eerste keer Scootfest 2008 door in de Expohal van Waregem. Dit moet een beurs worden waar de nieuwste scootermodellen te zien zijn maar waar ook plaats is voor custom scooters en scooterracing.

Voor deze beurs zijn wij nog op zoek naar eigenaars van scooters die hun bolide een weekendje lang willen showen aan het grote publiek. De scooters worden uiteraard achter afspanningslint geplaatst en verzekerd.

Wie interesse heeft om zijn/haar Vespa te komen showen, mag altijd een mailtje sturen naar info@xl-events.be met je naam, je adres, een korte voorstelling van je scooter en enkele detailfoto's. Wie geselecteerd wordt, zal een contract toegemaild krijgen.

f_SCOOTFESTcom_550a1ce.jpg

Link naar reactie

en dan nog in mijn stad?????

greetz nico

Link naar reactie
volgens de organisatie zou er ook plaats zijn voor classics

WSL bedoelt men hier walaroo's en camino's, tegenwoordig is 20 jaar oud al hoogbejaard voor brommers :D

Greetz

newsflash: walaroo's en camino's zijn geen scooters

Link naar reactie

@ Cult:

Ge komt u toch overal tegen he... ;-)

@ geertvespa:

Bedankt voor je mail en je interesse, ik ben zeker dat Vespa's hier ook hun plaats hebben, zoniet had ik de moeite niet gedaan om me te registreren hier. Enkel spijtig dat sommigen al het evenement veroordelen i.p.v. de jeugd eens te tonen wat er met Vespa's nog mogelijk is en dat je heus geen nieuwe scooter moet aankopen om een echt custom pronkstuk te hebben.

We willen gewoon een zo groot mogelijk publiek bereiken: nieuwste scootermodellen, scootertuning en customizing, scooterracing, sprints...

Link naar reactie

RVD goed idee!!

Link naar reactie

Nico, ik heb de organisatie al gemaild om iets te doen met de club. We spreken wel verder af tijdens de VC Leieland receptie zondag.

Misschien zijn we dan volgens sommigen geen echte Vespisten, maar we zijn dan toch verdraagzaam. En misschien is dat verdraagzaam zijn nog belangrijker de dag van vandaag.

Link naar reactie

het weekend voor dit evenement staan we op Belgien bike weekend en het weekend erna o de custom show in Antwerpen. Ik ga passen voor dit. 3 weken na elkaar een beurs is me een beetje te veel van het goede

Link naar reactie
@ Sirjohnluke

Wel ironisch hé dat prentje van u! Zeker als je weet dat je zelf met zo'n platic-automatic 4takt bakske rondtuft... :-(

U bedoelt ongetwijfeld de "toekomst van Vespa" ?

Niet grof in de mond worden hé Jean Luc of ik verban u naar het modernvespaforum, of nog erger naar foxkesforum! LOL ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...