Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa store in brugge?


Sanka

Aanbevolen berichten

awel club brugge da is da ploegske da op hetzelfde plein mag spelen als cercle brugge ... ..

Link naar reactie

Coopman Tweewielers VOF

Torhoutse Steenweg 189A

8200 Sint-Andries (Brugge)

Tel: 050 39 04 63

--> De Vespa Store dichtbij het stadion van de herfstKAMPIOEN :) Heb van de vespa-winkel niet zoveel positiefs gehoord, maar bij deze heb je wel de gegevens naar waar je vroeg...

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

aan Kim

nu dit bericht pas gezien.

Als je iets gehoord hebt,dan moet je je efkes toch even informeren voor je iets

negatiefs over iemand zegt denken we.

De Vespa store dichtbij het Stadion van de Club waar er niet veel goeds werd over verteld,in Bike en Co.Duurt veel te lang en is er bijna nooit.

Tweewielers Coopman Vof is ook op st Andries maar langs te Torhoutsesteenweg en op 2 km van het Stadion gelegen ,en over deze kunnen zeker meer positief zijn .

Grtn

Link naar reactie

Er is er in Brugge maar 1 die betrouwbaar is. Met betrouwbaar bedoel ik:

1. Weten waarover je praat (de passie gaat boven de commerce)

2. Afspraken nakomen

3. Op voorraad hebben (of binnen enkele dagen)

4. Technische kennis

Da's Alex van Scooterservice!

Link naar reactie

Even goede vrienden maar waar denkt de heer of mevrouw Cooperman (geslacht kan ik niet opmaken uit een leeg profiel) dat het grootste deel van de nieuwe onderdelen voor de PX'en vandaan komt? Juist, van dezelfde zogenaamde 'namaakfabrikanten'...

En ja, zoals iedereen wilt u natuurlijk 10x meer betalen voor iets dat zogezegd origineel is en waar het Piaggio logo opstaat (enkel de verpakking is origineel, de inhoud komt ook uit Azië). Denk je nu echt omdat de Vespa onderdelen in een zakje van Piaggio zitten dat deze uit Italië komen? Ah tja, er lopen blijkbaar nog naïeve zielen rond. ;-)

Link naar reactie

Ik heb een licht vermoeden dat Cooperman op één of andere manier gelinkt is aan Coopman tweewielers... of ben ik nu ook een naïve ziel ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...