Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ts 125 Voor 99% klaar


Arista

Aanbevolen berichten

Hij is dus bijna klaar nog wat details zoals het middenmatje, sierstukje op voorspatbord maar dat zal nog wel eens komen! Ah ja voor de nr plaar ook nog iets uitzoeken want zo is het maar enkel hangen om te hangen. Hier wat foto's.

De eerste 175 km staan er al op en het was zo zalig. Tot... Gisteren het eerste krasje zijn intrede maakte. Spijtig maar ja het is er eentje om mee te rijden! Om 1 of andere reden is een foto maken van de kleur moeilijk, zoals je ziet op de laatste foto is het helemaal anders. De kleur leunt zeker meer aan naar het grijze dan het blauwe. En parelmoer zit er zeker niet op zoals wel eens lijkt op een foto.

DSCF0752.JPG

DSCF0753.JPG

DSCF0754.JPG

(de middelste natuurlijk)

PB040004.JPG

Link naar reactie
knap, knap, proficiat! ziet er heel proper uit

heb je iets aan de motor veranderd?

Motor is voleldig gereviseerd! Alle lagers , keringen , andere cylinder, nieuwe carbu, sito-plus,... Maar het is roderen geblazen dus 65 max. speed momenteel. En nu met het eerste krasje ben ik nog voorzichtiger dan ik al was. Maar ik zal er ooit wel eens over heen geraken zeker hehe.

Link naar reactie

Handschoenkastje ligt klaar om er op te zetten maar ik twijfel nog of dit mooi ga zijn. Mischien eens uitproberen voor ik oordeel. Orgineel achterlicht vind ik wat te groot voor zo een scooter veel te lang naar achter door. En ik wou de vespa zoals ik hem mooi vond en niet zoals hij orgineel was. Bedankt voor de leuke reacties.

Link naar reactie
Handschoenkastje ligt klaar om er op te zetten maar ik twijfel nog of dit mooi ga zijn. Mischien eens uitproberen voor ik oordeel. Orgineel achterlicht vind ik wat te groot voor zo een scooter veel te lang naar achter door. En ik wou de vespa zoals ik hem mooi vond en niet zoals hij orgineel was. Bedankt voor de leuke reacties.

@Arista, de vespa is inderdaad veel mooier zonder handschoenkastje en dat debiele achterlicht. Zolang je die spullen echter wel bewaard is er niets aan de hand.

Proficiat met je project. Goede smaak !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...