Ga naar inhoud
Vespaforum.be

daglijks gebruik vespa?


Quick

Aanbevolen berichten

Als ik soms op het forum zit en de topics lees vraag ik mij soms af wie zijn vespa eigenlijk dagelijks of toch bijna dagelijks gebruikt.Niet dat ik een onderscheid wil maken tussen scooteristen, maar gewoon om een te weten wie hem veel gebruikt

Ik gebruikt de mijne dagelijks om naar het werk te gaan , en het al bijna windkracht 10 zijn of hagelbollen van 2.5cm uit de lucht regenen voor ik naar een alternatief vervoers middel op zoek ga.

Link naar reactie

Sinds ik mijn Vespa heb, gebruik ik deze ook voor dagdagelijks woon/werkverkeer. Het beetje regen heeft me tot hiertoe nog niet afgeschrikt.

Een winter heb ik nog niet meegemaakt met de Vespa, dus het zal wel eens kunnen dat ik binnenkort toch af en toe de wagen ga nemen.

Link naar reactie

Mijn vespa is m'n enigste vervoer, dus ik doe de boodschappen, vervoer m'n zoon naar school, basket en scouts, ga naar m'n werk heen en terug, bezoek er m'n vrienden mee ... Ik slaap, was en plas met m'n vespa naast m'n zij!!! En wil het eerlijk gezegd ook niet anders!!! Is een prachtig excuus om te zeggen sorry ik kan niet komen er ligt sneeuw buiten, hahaha

Link naar reactie

Ik rij elke dag met de fiets naar het station omwille van de korte afstand (minder dan 2km) en omdat ik m'n vesp niet graag laat staan aan het station van Heist o/d Berg, verzamelplaats voor kansarmen van diverse pluimage & leeftijd. Het eerste dat ik doe als ik 's avonds thuiskom, is de garage opentrekken en een klein toertje maken.

Link naar reactie

Alle dagen naar het werk en terug, sinds ik de PX heb. Door de Kennedytunnel, 2 x per dag. Weer of geen weer. Alhoewel, als het geen weer is, durf ik wel eens met de tram gaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...