Ga naar inhoud
Vespaforum.be

daglijks gebruik vespa?


Quick

Aanbevolen berichten

Ik gebruik haar meestal voor kortere afstanden, om door het, door 1-richtingsverkeer verzopen stadje te vliegen, om uit te waaien bij te veel drukte aan (in) mijn kop en wanneer ik de auto niet kan nemen omdat iemand anders hem nodig heeft. dus pakt de laatste tijd toch 5dagen in de week.

Link naar reactie

Over dagelijks gebruik gesproken. Hier een filmpje van iemand uit Den Haag die dagelijks op 2 wielen naar Amsterdam ging. Tot voor kort met de motorscooter (plastic), maar die werd begin deze week gejat. Wel mooi filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=vMDDlsj9x3A

P.s. ik rij ook dagelijks op de Vespa naar werk (zon/regen/hagel/sneeuw/storm), nu per zwarte T5 :)

Link naar reactie
respect voor de vespist die met een zwarte px 125 op de grote baan jabbeke-vijfwege op oktober in de late namiddag zich door regen en wind begaf, echt, respect !!!!

Respect ? Alles is relatief. Ik rijd nooit door slecht weer met mijn vespa. Ben ik dan een mooiweerrijder ? Maar wel door regen, wind, sneeuw, ijzel enz. Dus het hele jaar door, en wel op de fiets. Precies 42km per dag en nu al zo'n 25 jaar achtereen.

Ik hoef daarvoor geen pluim in mijn ... ...

Link naar reactie

de mijne rijdt bijna alle dagen. Ik had aanvankelijk een scooter gekocht voor het weekend maar autorijden (E19 Antwerpen - Brussel) wordt elke dag zinlozer. Ik ben mijn scooter meer en meer gaan gebruiken, vooral ook uit praktische overwegingen: nu bijna 8000 km per jaar. begin me hoe langer hoe meer af te vragen waarom ik nog een dure auto en taks hou als ik 'em toch niet kan gebruiken wanneer ik 'em nodig heb... Scooter is niet enkel goedkoper, maar vooral sneller :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...