Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Profiel "Vespavrienden Antwerpen"


Vespavrienden Antwerpen

Aanbevolen berichten

zijn hier aliassen aan het werk?

Dat zal zonder twijfel het geval zijn.

Waarschijnlijk is dit de futiele poging van de één of andere gefrusteerde die er niet eens in slaagt z'n twee hersencellen lang genoeg te laten samenwerken om zelf met iets creatiefs uit de hoek te komen en dan maar net zoals Kleitrapper in het verleden z'n ambitie moet halen door in de slipstream te gaan hangen en te kopiëren van anderen.

Of iemand wil Den Beiaard en het vervolg ervan op een slinkse manier boycotten. Zielig! En dan heb ik er eerder medelijden mee!

Ik ga mij hier dus niet mee bezighouden en dit verder gewoon doodzwijgen en vooral niet meer op reageren. ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

oei oei oei, ik krijg hier een dejavu gevoel, de kapper (alias het kwafeurke) zal toch weer niet toeslaan, ik vrees dat we DeCock (met c o c k) en witse gaan moeten verwittigen.

Ik stel voor dat we dadelijk LX125 wat in het oog houden, waarschijnlijk weer een streek van het Modern vespaforum hier recht over, die ons willen onderuit halen, de dagen worden korter en in de schaduw van de maan worden de gasten met modern vespa's weer meer actief, speedracer zijn GTS is weer rijvaardig, dus die kunnen we undercover sturen.

Ik stel voor deze zaak grondig op te volgen

groetjes

Link naar reactie

Gentenaars aanporren??? Gewoon mijn charmes bovenhalen is da ook goe??? hahaha

Dus: GENTENAARS!!!!!!! Steek uwe vespa tussen uw benen en vlieg ermee naar Antwerpen!!!!!

Link naar reactie
Ik denk dat de ontwerper een beetje teveel naar Star Wars heeft gekeken:

http://img228.imageshack.us/img228/5154/darthvadercloseupdi5.jpg

DARTH VADER!!!

Groetjes, nero.

Doet me danken aan een aflevering van Top Gear waar deze boot in voorkwam.

Daar zei men in dat "if Darth Vader was a pirate, this would be his ship!!

http://www.youtube.com/watch?v=kRs8o7LbdUU

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...