Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Profiel "Vespavrienden Antwerpen"


Vespavrienden Antwerpen

Aanbevolen berichten

Beste rondborstige scootervriendin met de harige kont,

Ik stel voor dat je eerst leert lezen, dan conclusies trekken en dan onzin posten. Graag in die volgorde.

Dit is niet mijn topic, om te beginnen. Ten tweede, als er morgen een "hond met een hoed op" afkomt om samen te werken in het verzamelen van afgekloven botten, zou ik ook eerst een minimum aan info en een propere voorstelling verwachten. Ten derde, zie ik nog altijd geen boten in dit topic, wel iets dat op design trekt en mogelijks met een beetje geluk drijft en ook nog vooruit gaat door de belachelijk, idioot grote motor die ze tussen dat "design" hebben ingepropt! Maar, ah ja, just, twas een bekende ontwerper. Van wat? Alessi of wa??? Zeker geen boten.

En een goeie zeiler met een goeie boot weet steeds hoe hij met wind van voren moet omgaan... :-D

Tot zover de 2 maten en 2 gewichten...

... blijken ze opeens identiek te zijn! Tssssssss! (©Schelmke)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
zeg die scootervriendin begin ik eigenlijk wel best sexy te vinden , raar , maar ja dat vind ik van snelle px ook...

Je zal jezelf misschien aangetrokken voelen tot haar, zou best kunnen...

Neem ze dan gelijk mee naar huis, misschien heeft ze wel een PX, ofzo... ;-)

En dan zijn wij er vanaf! Maar wel even wachten tot wij er zijn, ik wil die harige kont wel eens zien.

Link naar reactie
@ de zeer vriendelijke (kuch kuch) heer Fox

over boten mag men blijkbaar wel "lullen" in UW topic maar als men met een voorstel afkomt om de krachten te bundelen en samen iets te organiseren dan krijgt men de wind van voren (een booruitdrukking nota bene). Begrijpe wie begrijpe kan... Ze noemen zoiets meten met 2 maten en gewichten.

Uw scootervriendin

Nog altijd beter dan een warme wind uit een bos haar ;)

Link naar reactie
Ach ze valt al bij al nog mee, ze was vanavond zelfs in Gent om steun te zoeken...

Die kip is toch echt niet te beroerd om de hele Vespascene tegen elkaar op te zetten, hé! Op linkeroever dan nog!!! En maar lullen over scootervrienden... tjonge jonge jonge! ;-)

En ik die dacht dat de inspanningen van de laatste weken gericht waren op verruiming van de scene. Volgens mij wil scootervriendin daar gewoon aan meedoen. Een lief meisje denk ik dan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...