Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vakantiekiekjes(voor de fun)


vespapostino

Aanbevolen berichten

@teddy kgb: moet zeggen dat ik genen tijd heb... t zal voor deze winter zijn... Moet zeggen dat hij zodanig zalig rijdt dat ik er nie durf aankomen (kan het momenteel enkel slechter maken!!) :-))

Heb wel den indruk dat het schakelkruisje ver ten einde is want schiet er met z'n 2en soms al eens uit maar alleen lukt het nog wel. K zou hem willen volledig doen ineens want da grijs is toch da nie... En de vroegere rode lak komt mij op sommige plaatsen al terug bekijken dus zou ik hem graag terug een rood jasje willen aanmeten!!

Zoals reeds gezegd allemaal (nabije) toekomstmuziek. Als ik daar aan begin zal ik ook een fotoboekje bijhouden en als ik eens tijd heb zal ik mijn vakantiefoto's dus plaatsen!!

Link naar reactie

Hier zijn ze (hopelijk)!!

dsc0038bisjt8.jpg

Nice ape...

dsc0049bisbx2.jpg

@ the hotel (Taormina)

dsc0117bisqg1.jpg

Groendienst van Taormina

dsc0120bisvc2.jpg

Een Gtr, onbereden langs de straat...

dsc0121bisxy9.jpg

Het verhaal errond is dat de man rustig kwam afgereden, plots waarschijnlijk een vibratie voelde die niet afkomstig was van de vespa en even stopte... De rest ziet u...

dsc0255bismn0.jpg

Palermo and his beatiekes!!

dsc0257biste2.jpg

Een vl vanop afstand omdat ik de groep moest volgen, jammer...

dsc0295bisxf6.jpg

Super vriendelijke kok die zijn vuilnis naar de container aan t brengen was en dol voor de foto was...

Link naar reactie

dit jaar in de US veel vespa's gezien maar bijna allemaal moderne 4-takts op uitzondering van een stuk of 3 maar toen was ik net te laat met fototoestel...

Heb er wel nog enkele van vorig jaar in Toscane maar toen had ik zelf nog geen vespa en kende ik er nog minder van dan nu :)

Sienna

P7040110.jpg?t=1186742238

Foiano della Chiana (waar we toen verbleven)

P7090230.jpg?t=1186742260

Firenze

P7110010.jpg?t=1186742290

Link naar reactie

reisnordpasdecalais2007fw0.th.jpg

Oke tis aan de belgische kust , maar ik ben van Antwaerpe en dat is voor mij op vakantie dan

(als ge fotokes te klein vindt ,kunt ge ze altijd aanklikken en komt er een groere versie opt scherm)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...