Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vakantiekiekjes(voor de fun)


vespapostino

Aanbevolen berichten

DSC_1078a.jpg

Afgelopen jaar een Rondje Holland op de bromscooter gedaan :D

Een rit die vrijdag 30 juni start in Den Haag. Etappe 1 is naar Heerjansdam, onder Rotterdam waar de Dutchlions een leuk scooterweekend organiseerden. Etappe 2 is zondag 2 juli naar Texel, lekker chillen tijdens de hittegolf. Etappe 3 op dinsdag 4 juli naar Groningen, een bezoek aan vrienden en ouders. Etappe 4 op donderdag 6 juli naar Enschede, waar het heerljk toeven was bij Evelijne en Bas. Etappe 5 was zaterdag 8 juli naar Harderwijk waar we ontvangen werden door de Motoplanet boys. Zondag 9 juli reden we terug naar Den Haag.

De rest vind je hier: http://gallery.vespresso.nl/ontheroad/vakantie2006

Groet!

Maarten

Link naar reactie

Een paar jaar terug zag ik anders een ss50/ss90 rijden in een plaatsje net naast het Cinque Terre gebied.

Een oude boer op een scooter zo krom als een hoepel. Ik zat zo naar die langs rijdende scooter te kijken dat hij mij blijkbaar weer vol ongeloof zat aan te kijken volgens mijn vriendin.

Link naar reactie

@lency: ge gaat idd niet zo veel Vespa's tegenkomen in Cinque Terre, is met de auto amper bereikbaar, ne goeien tip, koop in het station een Cinque Terre-card voor 1 of meerdere dagen, daarmee hebben wij vorig jaar op 1 dag véél kunnen zien, het mooiste is het natuurlijk als je voor de kust van de 5 plaatsjes kan varen, dan kan je de mooiste fotootjes nemen, dus ben al benieuwd naar je fotootjes, fijne vakantie!

Link naar reactie
Ik heb maar een foto van mijn vrouw gepost.rara...

dit is vorig jaar in sharm el sjeik(ik weet nie meer hoe dat geschreven word)

http://scoot.net/gallery/bbs/SUC50697.JPG

Uw vrouw is die dat er op zit he ?

Wel euhh,nu doet ge me twijfelen.Heb ik dan toch de verkeerde meegenomen? Grapjeu mijn lief vrouwke.

Wat wel gebeurd is dat er een egyptenaar ginder mij tien kamelen wou geven in ruil voor mijn vrouw.

Ik heb geantwoord: jong ,als ik ze(de kamelen,natuurlijk want nu begint het verwarrend te worden)op het vliegtuig krijg,onmiddelijk...

hilariteit alom.

Link naar reactie

Seg Gio, kweet niet hoe het met jou zit, maar wij moeten nog op vakantie, hé! :-D

Wacht tot we terug zijn... haha, nu gij weer! ;-)

Mogen filmkes ook? En daarbij, wie laat er nu zo'n aanbod liggen... ge kunt toch een vliegtuig charteren!!! Op zo'n momenten moette creatief zijn! Tjonge tjonge tjonge!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Dit was op onze droomvakantie op de Dominicaanse Republiek in Punta Cana, eind November 2006

Was wel hevig achter diene speedboot met 2 motoren van 400pk!!!

Ons gat doet er nog zeer van haha

Ik vond da kei leuk, mijn foorteefje had die avond botermelk inplaats van melk ;-)

y1pC9FaDOY0JGdUpTcRIiuhR5siZ6ge99W8U3eKIzLvDVjP2iNQ6IOZElGsCnUnVi_l

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Back from Corfu! And guess what... Ik zag er zoovéél VESPA'S :-) Wiew!

Ik werd er helemaal gek en happy happy happy van...

1001766ct6.jpg

Dit tot grote ergernis van mijn reisgezelschap, die vluchtte bij iedere vespa die we tegen kwamen :-(

1001641bk8.jpg

But still, had the time of my life! Grtzzz Kimmie x.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...