Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Met de vespa nar The Who


Pewe

Aanbevolen berichten

Hoi vespisten,

Zijn er edele vespisten die met de vespa naar The Who gaan ?

Zou je op de naastgelegen parking aan het wachtershuisje op een veilige manier de scooter stallen ?

Zijn er suggesties ?

Gaat men vanuit de verschillende vespa clubs ?

Ik hoor het graag.

Greetings en tot vrijdag voor een wervelend optreden van "THE WHO !".

Pewe

Link naar reactie

Hoi,

ik ga eens contact opnemen met Lotto arena en vragen of er een mogelijkheid is tot stallen van de scooters op een veilige manier. Desnoods rijd ik er vanavond eens langs. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Groeten.

Pewe

Link naar reactie

Ik ben even gaan rondhoren bij het sportpaleis en de lotto arena.

Er is geen bewaakte parking noch is er een mogelijkheid voor het sportpaleis/lotto arena voertuigen te plaatsen.

Maw het parkeren is volledig op eigen risico.

Aangezien ons kantoor gelegen is op de Bisschoppenhoflaan te Deurne, zal ik daar mijn scooter stallen en tevoet naar de lotto arena gaan.

Greetings

Pewe

Link naar reactie

Dag Geert,

Ik denk een stuk of 5 kunnen er wel binnen.

Met een beetje wringen lukt dit wel.

Het is ongeveer 10 min. wandelen, kantoor ligt ter hoogte van de brug van Merksem.

Ik heb dit al verschillende keren gedaan bij optredens in het sportpaleis en dit is goed te doen.

Het enige probleem is dat we na het optreden gezamelijk moeten doorgaan, wat in principe geen probleem is.

Ik hoor het wel, desnoods kunnen we op een bepaald uur afspreken aan ons kantoot.

Ik ga tevens nog eens horen bij een kennis. Misschien kunnen we nog dichter parkeren.

Heet van de naald:

Heb net een kennis aan de lijn gehad en we kunnen eventueel parkeren op de afgesloten terrein van depannagefirma ( op 2 min. stappen van Sportpaleis). We dienen ons wel gezamelijk aan te melden bij de nachtwaker die de poort voor ons opent. Na het concert tevens gezamelijk de scooters terughalen. Dit lijkt me een veilige oplossing en dichtbij ! Wel zouden diegene die mee willen mij eventjes moeten contacteren dat ik op voorhand weet met hoeveel we zijn. Ik zou om 19.45h afspreken aan ons kantoor (Groep Alpha nv - bisschoppenhoflaan 305 - 2100 Deurne)

Dit is aan de brug van de Azijn (merksem) het tweede gebouw naats kranen Michielsen.

Ik hoor het wel.

Groeten.

Greetings

Peter

Link naar reactie

Hi Spiceman,

Alles ok.

Schade ondertussen hersteld van Lille ?

Als je met de vespa komt, laat het mij dan eventjes op voorhand weten.

groeten en tot "The Who in concert".

Wanneer gingen jullie naar Engeland ? Kan ik het met mijn wederhelft bespreken.

Pewe

Link naar reactie

Dacht ook naar het concert te gaan vanuit Halle samen

met een vriend Vespist maar die heeft afgezegd.

Kaart dus proberen door te verkopen aan een andere

(niet-Vespist) vriend en dus gaan we zeker met de auto.

Met mijn auto, een Fiat van 11 jaar oud en niet met de zware

BMW van de meeganger want tijdens de concerten in het

sportpaleis zijn de auto's

en brommers/scooters een open prooi voor smeerlappen die hun

vuile pollen niet kunnen thuishouden.

Heb vandaag eens geluisterd naar de groep die het voorprogramma

zullen verzorgen. Een beetje veel hardrock, onze oren gaan tuiten !

Bart

Link naar reactie

@ pewe

als het kan zou ik mij ook graag bij u aansluiten voor de vespa te parkeren als het kan

@ geertvespa &josse spreken wij bij de pewe af zodat ik jullie kaarten kan geven en zo samen naar de lotto arena kunnen trekken

grtz sidvespa

Link naar reactie

@ pewe juist telefoon gekregen de plannen zijn gewijzigd wij hebben gewoon daar afgesproken dus ik kom niet langs jou

sorry voor de eventuele ongemakken en het late wijzigen

groeten en misschien tot morgen sidvespa

Link naar reactie

@mod66 - tot morgen , veel "the who" genot , volgend weekend rijden wij mee en natuurlijk zijn wij paraat bij de rit naar Cap Grisnez. Groetjes

@sidvespa - geen probleem misschien tot vanavond

Link naar reactie

Hé Quick,

Hoe laat ?

concert begint om 20.15 h. - voorprogramma - wij zijn om +- 20.00 h aan het frietkraam.

The Who om 21.30 h.

Groetjes en tot straks

Pewe

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...