tattooderek Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Ik ben aan het twijfelen welke ik zou willen,beide zou ideaal zijn maar der is maar plek in de garage voor één... Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 GS 160 zonder twijfel ( allez als het over de looks gaat he) Maar vind wel dat zon dingen zelf moet kunnen kiezen ... zijn jouw centje... Groeten dries Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Voor gebruiksgemak de Rally 180. Hoeft minder olie bij de naft (dus ook milieuvriendelijker ) en is minder storingsgevoelig. Link naar reactie
tattooderek Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2007 hmmmm,goed argument...het storingsgevoelige dan Link naar reactie
mjerome90 Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Qua looks zou ik ook zeker voor de GS gaan. Zeer stijlvol. Deze kan wel duur zijn. De rally is wel zeker ook niet mis. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Rally 200, is qua uitzicht hetzelfde als de 180 op de kleur na, maar alle motoronderdelen zijn courant te vinden en goedkoper in geval van problemen, en als je ooit beslist om er 'iets' mee te doen, zijn er kits van alle grote merken, alle uitlaten passen (niet onbelangrijk, want 'alle' uitlaten roesten van je scooter na verloop van tijd), ... Link naar reactie
nero Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Ik dacht eerst een rally aan te kopen maar het stuur en de kilometerteller konden mij niet bekoren, heb dan gekozen voor een 180ss en heb er nog geen moment spijt van gehad (ondanks die vastloper). De rally en de ss hebben trouwens bijna hetzelfde uitzicht (buiten het bovengenoemde onderdelen). Volgens mij moet je de keuze maken volgens je noden (dagelijks werkverkeer, veel korte of grotere afstanden, stadsverkeer,... en voor de rest neem die welke je het mooiste vind. Groetjes, nero Link naar reactie
The Sarge Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Het liefst zie ik de 160GS, maar met Nero zijn 180SS ben ik ook wel content hoor. Grt, Kurt Link naar reactie
josse Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 @Nero : meestal heb je wel niet de luxe om te kunnen kiezen tss een SS180 en een Rally ;-) @Tattooderek : ga voor die GS160, rijdt heel leuk en zo storingsgevoelig zijn die nu ook weer niet. Ook jij zit in een luxepositie, want zowel de GS als de Rally zijn gewilde machientjes. @T5scooterboy : milieuvriendelijker...man man, waar gaat dat naartoe !? Link naar reactie
CarlosVespino Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 ik wil ze allebei, basta :-) nee, ALS ik voor de keuze zou staan, de GS Link naar reactie
stanman Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Een gs 160 is ook best een betrouwbaar beestje.een rally moet je onderhoudem om hem betrouwbaar te krijgen en een gs160 ook, ik zou naar de gs gaan Link naar reactie
tattooderek Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2007 GS aan de leiding... Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 @Tattooderek: Om het overzichtelijk te houden heb ik een POLL gestart op de blog... klikken bovenaan! En stemmen maar ! Link naar reactie
Doc Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 de GS (waarschijnlijk omdat ik zelf een GS aan het restaureren ben) Link naar reactie
nero Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 @jurgen: ging de keuze hier niet tussen een rally of een gs 160? Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Damn... er zit prut in mijn ogen ;o) Even snel rechtzetten. Thanks Nero. Link naar reactie
tattooderek Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2007 amai,da gaat hier wa worden...ben es benieuwd Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Rechtgezet... even opnieuw stemmen aub ! Link naar reactie
tattooderek Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2007 hmmmm..en toch is de rally 180 iets zeldzamer,niet? Link naar reactie
VNB7 Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Heb zelf een GS... Heb ook getwijfeld om een Rally te kopen (in oranje vind ik hem gewoon fantastisch...). Meer power, idd nog zeldzamer (maar daar doe je het nie voor), 2% mengsel (mijn redelijk groen geweten), normaal gezien iets minder prijzig, normaal gezien gemakkelijker om aan wisselstukken te geraken(zeker niet onbelangrijk!) en last but not least: ikzelf heb er nog geen zien rijden!!! Ik voel me echt telkens weer schuldig wanneer ik da 5% mengsel in die tank doe (van de Gs dus)... echt waar... Maar nu ik er één heb, besef ik echt wel waarom het in de sixties DE vespa was die je moest hebben (wat een verschil met m'n VNB!!) Maar nogmaals, de Rally vind ik SUPER... alleen heb ik er zelf nog geen gezien, laat staan mee gereden... WACHT EENS EVEN!!! Dat is het!!! Testritten organiseren!!! Dan kom je er wel uit!!! De twee gewoon naasteen zetten en vergelijken... Groeten Link naar reactie
pocketrocket Geplaatst: 7 mei 2007 Delen Geplaatst: 7 mei 2007 alletwee kopen en dan één aan mij geven!!! Link naar reactie
spiceman Geplaatst: 8 mei 2007 Delen Geplaatst: 8 mei 2007 aangezien het rijden op dit moment telt (naar meetings) ipv de looks kies ik voor de rally. PX200 blok eronder met malossi kit. Origineel blokje op het schap om hem later terug origineel te maken. Om bij te houden en af te toe een ritje: de GS Link naar reactie
#69 Geplaatst: 8 mei 2007 Delen Geplaatst: 8 mei 2007 Rally 180!!! Rapper, comfortabeler, minstens even zeldzaam en naar mijn gevoel mooier (maarja ik heb er zelf een in opbouw dus mijn mening is misschien niet zooo objectief) Ik vind een GS persoonlijk toch niet zo speciaal. Link naar reactie
josse Geplaatst: 8 mei 2007 Delen Geplaatst: 8 mei 2007 als de prijs meevalt, zou ik ook overwegen om ze beiden te kopen. Beide modellen behouden hun waarde gegarandeerd. Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 8 mei 2007 Delen Geplaatst: 8 mei 2007 @T5scooterboy : milieuvriendelijker...man man, waar gaat dat naartoe !? Het was ook met een knipoog om even duidelijk te maken hoe belachelijk zulke opmerkingen zijn bij de 2-takt Vespa's. En dan komt er nog iemand die het serieus meent ook. Moet niet gekker worden... Is natuurlijk wel een extra kostenpost voor jezelf als je 2,5 a 3 keer zoveel olie bij je naft moet doen. De olie gaat hard dan. Maarja daar ben ik dan ook Hollander voor Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.