Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zadel kapotgesneden!


ampersand

Aanbevolen berichten

een of andere klootzak heeft vorige week met een mes serieuze snee in het zadel van mijn gts gezet! de lafaard heeft 2 keer moeten proberen want de eerste keer is hij er blijkbaar niet helemaal doorgeraakt, getuige de lange vil die vlak onder de "gelukte" snee staat.

DIKKE KAK!!!

Link naar reactie

ook zoiets heb ik al ettelijke keren mogen ervaren met mijn auto. Ondanks dat had ik eerlijk gezegd liever een kras in mijn lak gehad dan een vil in mijn zadel. Als het regent zit gaat dat vol water kruipen met alle gevolgen vandien...

gefrustreerde paljaskes die zich daarmee amuseren...

Link naar reactie

geen idee heb het pas gisteren vastgesteld, maar kan eender waar gebeurd zijn, ben er elke dag de baan mee op. Ben er zeker van dat het eind vorige week gebeurd moet zijn. Vant weekend kon ik nie de deur uit en begin vorige week was er nog geen schade. Zoiets kan snel gedaan worden hè, int voorbijlopen of zo maar zoals gezegd in dit geval wast niet van de eerste keer gelukt dus de dader heeft echt de moeite genomen om doelbewust nog eens een tweede keer schade toe te brengen. Tja dan sta je machteloos hè

Link naar reactie
Gewoon scalperen ! Zijn vel aftrekken en aan de rosse mieren geven !!!

In de sauna met magriet hermans en JL Dehaene. Het volledige oevre van Dana Winner laten beluisteren !

en nooit meer naar de fikskes luisteren

Link naar reactie

helemaal niet prettig Ampersand.

Maak van de gelegenheid gebruik om er een nieuw origineel zadel op te zetten. Heb eens een GTS gezien met een soort van lederen noppenzadel, was erg knap!

(als de dader dit dan nog zou willen betalen?)

Link naar reactie

Inderdaad ducktape :-)

Als ge een zwart zadel hebt dan valt zwarte ducktupe niet eens echt op. En het blijft echt heel lang goed. Als je het niet plakt gaat het zowiso toch ook verder scheuren.

Bij een vriend van mij hebben ze zo eens het glas van de kilometriek ingeslaan.

Link naar reactie

mja is precies weer een mode om mensen te kl***, paar weken terug ook een of andere idioot die mijn knipperlicht stuk geslagen heeft. Als je dan iets van zegt tegen de mensen is het van

"och ja da is nie zo erg, het kon erger en zal wel niet zo veel kosten zeker?"

maar ik spendeer liever mijn geld aan een volle tank benzine dan de kunsten van een of andere gestoorde zot te betalen ...

Link naar reactie

gewoon in de kniëen schieten,

en dan de castratiemethode van de middeleeuwen gebruiken:

uw ballen tussen twee kasseien...

Link naar reactie

iedereen bedankt voor de steunbetuigingen! Frustratie is er helaas nog steeds... Gelukkig maakt het mooie weer veel goed! Vrees dat ik op termijn geen andere keuze heb dan het te laten overtrekken, maar zal wegens krap budget toch nog even moeten wachten spijtig genoeg...

Link naar reactie

bij smout staat ons wrak nog van onze gt en aan dat zadel is niks aan maar ik weet ni of dat da op een gts past maar ge kunt het altijd vragen en misschien voor een spotprijs je kopen alvast succes ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...