Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GESTOLEN: groene vespa primavera et3 omgeving Antwerpen


dB

Aanbevolen berichten

Vanmiddag wil ik vertrekken met dee vespa en wat blijkt, WEG.

Hij is gestolen aan de Van breestraat (vlak bij de pizzahut en stadspark is dat).

Van kleur is hij groen en zeer opvallend, de hele voorkap is ingedeukt na een val.

Ook heeft deze vespa aan de kant van de motor geen zijklep meer.

Nog een detail misschien, maar a/d achterzijde is het embleem van et3 ook niet meer aanwezig.

Als iemand dus een groene primavera et3 ziet, aarzel dan AUB niet en bel mij op het nummer: 0486/218440

Merci

Link naar reactie

ai das niet te best. Ik zag die ET3 elke dag daar staan samen met een donkerblauwe vespa. Ik houd het in de gaten en heb je gwmnr. al opgeslagen. sterkte en succes met het terugvinden!

Link naar reactie
ai das niet te best. Ik zag die ET3 elke dag daar staan samen met een donkerblauwe vespa. Ik houd het in de gaten en heb je gwmnr. al opgeslagen. sterkte en succes met het terugvinden!

Hey, merci. Die donkerblauwe is van mijne kamerraad trouwens.

Link naar reactie

DB ik werk daar niet zo ver af aan de kloosterstraat en de nationalestraat en zo ik moet daar voor mijn werk nogal veel rondlopen .

wat ik daar de laatste tijd veel heb opgemerkt zijn volgens mij gestolen scooters die na een joy ride gewoon ergens in de bossjes gedumt worden

ik zal zeker een oogje in het zeil houden maar ik zou als ik van u was de grote omgeving daar toch maar eens controleren

grtz sidvespa

Link naar reactie

Ik begrijp de maatschappij niet meer. Te leeg om te gaan werken, maar pikken kunnen ze als de beste.

Veel sterkte DB. Ik woon wat ver om uit m'n doppen te kijken, maar ik leef wel met je mee.

Laat jij ook iets weten als je'm eventueel terug hebt!

Link naar reactie

Ok, ik heb er mij bij neergelegd. Mijn beestje zal nu wel foetsie zijn. Vandaar mij oproep. Is er iemand die toevallig een primavera verkoopt tegen schappelijk prijsje? Laat iets weten en u zal rijkelijk beloond worden, héhé.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...