Ga naar inhoud
Vespaforum.be

jong iemand gezocht met scooter voor kort filmke in Oostende


maurice

Aanbevolen berichten

Een vriendin van mij uit Oostende zoekt een jong uitziend iemand voor opnames voor een kort filmke in Oostende, meiske of jongen, met een scooter

Dit rond Paasmaandag.

Mensen uit Oostende of omstreken die interesse hebben:

bellen naar Ielde op GSM 0475 40 70 60

Merci,

Maurice

Link naar reactie

en hoe jong is jong? 16, 20, 30, 40,... Ik ben er 33 maar ik vind van mezelf dat ik er nog 25 uitzie woehahahahahahahahha kom ik dan in aanmerking??? Ben wel van Antwerpen maar voor een opname wil ik gerust naar de kust komen hoor, ineens een dagje aan zee van maken.

Link naar reactie

renereetje is geen veggie en daarom redelijk gezond van huid...

erix-niks daarentegen ziet er wat bleekjes uit maar mits een bussel prei op z'n baggagerekje valt dat allemaal wel mee , vooral die lange wapperende haren zijn een pluspunt...

enfin...het is maar wat je nodig hebt voor het filmpje...

Link naar reactie
erix-niks daarentegen ziet er wat bleekjes uit maar mits een bussel prei op z'n baggagerekje valt dat allemaal wel mee , vooral die lange wapperende haren zijn een pluspunt.

Ge staat achter hoor, die lange haren zijn ondertussen gekortwiekt! Bleekjes??? Ik kom net van de zonnebank ;-)

Link naar reactie

@erix-niks...man,man je geeft me een reden om eens naar de vca bijeenkomst te komen...nu de messerschmitt ok is moet dat lukken,anders is de vernedering weer zo groot voor me..

tot dan in ieder geval...

Link naar reactie

@schelmke: in panne vallen is niet zo erg, hem niet meer aan de praat krijgen achteraf is erger...(alhoewel, ik denk dat elke doorwinterde vespist dit al eens heeft voor gehad).

Misschien toch iets meer uitleg geven. Een scooter is geen vespa, oud of nieuw model, blond of bruin... Niet dat ik mij kandidaat stel, maar een preselectie zou al een paar vrijwiligers kunnen elimineren.

Link naar reactie

@ schelmke

hola, merk ik daar een wrok tegen de oostendse bevolking ??????

Ge gaat toch zo nie beginnen ???

Is iedereen vergeten dat het kruim van de europese aristocratie, geleerden, wetenschappers,sociologen en filosofen Oostende als uitvalsbasis bij uitstek vermaarden?

een steek onder water, een mes in mijn hart, een smet op mijn naam, kortom je deed me pijn...

Toch groet ik u vriendelijk, want de vergevingsgezindheid van de Oostendenaar is wereldwijd gekend...

Link naar reactie

beste px-van t'sluiske...mocht ik je wonden toegebracht hebben...ik kom ze persoonlijk likken...

dat mag geen probleem zulk een sexy dink op een kleurrijke vespa , let op die benen en dan die loense blik...maar vooral die diep uitgesneden enveloppe ( décolté ) of is dit een amuletje tegen antwerpenaars...

beste hannes het gaat je goed man en als ik ooit een regenboog word mag jij mijn achtste kleurtje zijn !!!

tjau

bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...