Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Damn!!! Iets minder leuke feestdagen!


tigrotto

Aanbevolen berichten

gelukkig kunnen we overal onze voetjes onder tafel schuiven ... tenminste als mijn ventje niet te veel pijn heeft

hij is vanmorgen letterlijk en figuurlijk gecrasht, een automobiliste besliste even gauw uit haar parkeerplaats weg te rijden en de baan over te steken zonder te pinken, zonder licht, etc ... vooral zonder eerst es goe te kijken!

kort gezegd: bob volop in de remmen en tegen de korst, kop van de rechterschouder op drie plaatsen gebroken, dinsdag onder het mes en de vespa, tja volgens de winkel per total! dat wordt dus waarschijnlijk een nieuwe bestellen en wachten tot half maart ?!

help ik had me de feestdagen toch anders voorgesteld, maar we gaan er toch van proberen te genieten en hopelijk rijden we in maart terug rond ...

Link naar reactie

veel beterschap en toch nog leuke nieuwjaarsdagen gewenst!!!!!

Link naar reactie

allen bedankt voor jullie steun en wensen, het doet ons deugd

en had idd allemaal erger gekund

hopelijk hebben we met de volgende vespa meer geluk, het wordt inderdaad hoogstwaarschijnlijk ne nieuwe, als de expert ook bevestigt dat het een per total is

dinsdagmiddag wordt Bob geopereerd in Middelares (Deurne) en 's woensdags zou hij al naar huis mogen, maar nog geen idee hoelaat

Link naar reactie

@sirjohnluke: had Bob zijn beschermende kledij inderdaad niet gedragen, had hij der waarschijnlijk veel slechter aan toe geweest, dat hebben de ambulanciers hem ook direct gezegd, maar da's het minste, die kledij en helm geven we ook gewoon door aan de verzekeringen

en idd het zal hoogstwaarschijnlijk een GTS worden als we pas in januari kunnen bestellen, liever ineens een nieuwe dan en een andere kleur die hopelijk meer geluk brengt .-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...