Ga naar inhoud
Vespaforum.be

inschrijven van vespa na 1jan.2007


Aanbevolen berichten

dit telt alleen voor de inschrijving van een nieuw masjien dat niet aan de geldende euro 3 normen voldoet, deze zullen sowieso niet meer kunnen verkocht worden tenzij ze nog een geldig PVG nr hebben tijdens de uitloopperiode...

M.a.w. een 2e hands met de juiste papieren kan nog naar hartenslust ingeschreven worden.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

het zou nogal wat zijn hé dat je oude niet meer kunt inschrijven!

en dan niet alleen vespa's er zijn ook oldtimer motorfietsen op 2takts en veel zelfs.

zelfs Quads op 2takt enz...

Neen enkel zoals vespista vermeld...

die heeft het juist

Link naar reactie

Heb mijn px (bouwjaar 2006) ingeschreven begin februari en ook dat lukte. Ik denk dat het voor niewe px en tot dusver geen probleem is. Anders zou piaggio hem ook niet meer verkopen denk ik. Maar het begint nu echt wel op zijn einde te lopen... Benieuwd hoelang de klasieke wesp nu uiteindelijk nog zal kunnen verkocht en ingeschreven worden... Maar dit betreft een nieuwe. Voor oudere uit italië is het mogelijk anders, al denk ik van niet (is ooit al ingeschreven en dus occasie of old timer)

Link naar reactie

als hij hier nieuw wordt verkocht dan moet ge hem hier ook kunnen inschrijven anders mag hij gewoon niet verkocht worden trouwen op de nieuwe px staat een katalysator zo blijft hij binnen de normen of heb ik het hier hellemaal mis? en voor oldtimer wordt er vrijwel altijd een uitzondering gemaakt dus laat de tweetakt maar aanrukken al rijden we zelf met een viertakt ;-)

Link naar reactie

las net dit op vespashop.be

WE HEBBEN ZOJUIST DE LAATSTE"WITTE"PX 125 VERKOCHT...VOOR DE TWIJFELAARS ONDER JULLIE= spijtig maar...U WAS VERWITTIGD!

Het model PX staat op verdwijnen.Naar verluid zou de produktie in ITALIE stopgezet worden per 1 juni 2007.Volgens bepaalde bronnen mogen er maar 5000 stuks,voor geheel EUROPA,dit jaar verkocht worden.

We trachten ze,zolang de voorraad strekt,uit stock te leveren maar eens zal het"op=op"zijn...U bent verwittigd!

We hebben de kleuren zwart,blauw en grijs op voorraad in onze showroom te Antwerpen.

Maar ja dat zijden ze vorig jaar ook al dat de productie ging stoppen 1 mei 2006...

Link naar reactie

in italie wisten de officiele dealers nog van niets we vroegen dit toen (eind sep 06) en zij zegde dat daar niets van aan was aangezien er een katalysator op zit dus denk ik dat ze px nog een hele tijd blijven produceren ;-)

Link naar reactie

Zoals Vespista reeds schreef.

De px met katalysator voldeed aan de vorige euro 2(3) normen.

De normen zijn vanaf 1 januari strenger geworden (euro 3 of 4) daarom dat zelfs Px'kes met katalysator niet meer voldoen en dus niet meer verkocht mogen worden (alleen px'kes in stock bij dealers zullen nog verkocht en ingeschreven mogen worden).

De normen gelden momenteel alleen voor nieuw in te schrijven voertuigen geen tweedehands, geen oldtimers.

S...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...