Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe singele damien rice-9 crimes


schelmke

Aanbevolen berichten

hey denilson...ik was net nog in den desco ( badkamertoestanden ) voor een nilsonkapje en moest promp aan jou denken...een romantisch moment in de grote desco...merci daarvoor...en schraal schelmke klinkt schoon mooi maar volgens t'vrouwke ben ik véél te dik

@ de man met het langste haar...merci alvast !!!!

Link naar reactie

ik vind dat schelmke Réne trekskes begint te krijgen , de vrijdag int café waart gij een pak stiller . Ge moogt de mensen zo niet uitschijten en als ge het dan toch nie kunt laten smotaap( 34 jaar hahahaha) lacht dan eerst is me U eigen ( den Dolf was ook ne hevige Messershmitt fan)

Link naar reactie

@motje...bedankt voor uit die kleerkast te komen en je past me al een kleedje...er is juist een jam-box verschenen...duur maar goed ik weet het...voor mij zijn het jeugdherrineringen...

@quick ..johan aan jou nickname verander ik niks...maar weet dat ik NOOIT anderen zal uitlachen ( enkel mezelf ) !!!

het is gewoon wat linquistisch geleuter !!!

de vrijdag deed m'n knietje te pijn van te vallen met den heller...en was ik wat stillekes, ik was dan ook naar de derde vrijdag van de maand gekomen om info en hulp dat allemaal in't water gevallen was..maar als je wat meer info hebt van die gast die je kent met nog een messerschmitt dan is dat van harte welkom...zolas ik al zei ken ik niemand in belgieland met een messerschmitt , is er eigenlijk wel iemand ????

Link naar reactie

"O" van Damien Rice is buitengewoon goed opgenomen. Je moet deze cd eens opleggen op een hele goeie installatie (bij voorkeur met lampenversterkers). Buitengewoon mooi klinkt dat. Hoedje af voor artiesten die zo'n goeie klankkwaliteit nastreven. Het is één van de cd's die ik gebruik als referentie cd om de klank van een installatie te testen, vooral dan voor de middentonen en de stem. Die cd klinkt dan ook helemaal niet saai, juist omdat die enorm transparant opgenomen is. Eén van de cd's die ik vrij regelmatig opleg...

Link naar reactie

Ik luister veel naar free Jazz en dat is ook muziek dat je moet begrijpen (vooral technisch dan) om goed te vinden. Hier is mijn probleem niet 'het begrijpen' maar het 'saai-gehalte' van de muziek, maar zoals reeds eerder aangehaald, ieder zijn ding hé ;-)

Link naar reactie

wat ik mij afvraag is wat dit met scooters te maken heeft, de reklamespot van elektrabel een tijdje geleden had ook een vespa en die begreep ik, toen was een vespa gebruiken in een clip of spot nog platte commercie volgens dit forum, nu blijkbaar niet meer. Onze vriend Damien heeft waarschijnlijk nog nooit ne scooter van dichtbij gezien net zoals Axl Daeseleire (of hoe schrijf je dat) niet eens wist dat hij in een of andere tv-serie met ne gs reed.

Link naar reactie

@ de man uit de kleerkast...respect voor diegene die al eens een ceedee op een goede installatie weet te apprecieren en daarmee 'mee' is met de non-mp drie...

zelf heb ik een lampenversterker van rotel die voor een ongeevenaard warm geluid zorgt...hopelijk begeeft die het dan ook nooit...ga metteen die 'o' eens opzetten...

@geert met de eindeloze reeks vespa's..."tja"...

@erix-niks...free jazz zit technisch inderdaad venuftig in mekander...iewat moeilijker om te volgen maar best leuk...niemand mag meer saai en erix in dezelfde zin gebruiken vind ik ...wat muziek betrefd , de rest weet ik eigenlijk ni...

@ al de rest...muziek is pas goed als je ze zelf goed vind...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

spijtig geen kaartje kunnen bemachtingen en tussen de dertienjarigen op werchter gaan staan zie ik écht niet zitten...hopelijk heb je wat fotookes om te mailen

na explosions in the sky al 10tal keren gezien te hebben sloegen ze écht werkelijk tegen die dag in de AB...zwaar teleurgesteld...slechte klank (boxen trilden ) en het nk allemaal erg rommelig ..raar maar waar

mintzkov (luna ) daarentegen was heeeeeeeeeel goed op hun try outs

nu nog naar lisa gerrard de 17e april...eens benieuwd wat dat gaat worden

Link naar reactie

Ik hou ook niet van muziek op een festival, veel liever een echt concert in een zaal!

Damien'ken dronk op een gegeven moment al rokend drie glazen rode wijn ad fundum (het paste bij het liedje Cheers Darlin')

Van explosions in the sky, een vriendin van mij die er ook was heen geweest was nochtans heel tevreden. Spijtig dat het tegenviel. Aan de zaal van Damien Rice hadden er ook nog twee mensen aan ons gevraagd of we geen kaartje over hadden, je stond er toch niet bij? :-P Mintzkov Luna zijn binnekort in de Nijdrop (opwijk, www.nijdrop.be)

Dan ga ik waarschijnlijk ook weer tappen, dus als je gaat, zal je me zien ;-)

Link naar reactie

een vrouw die tapt..man,man waar gaat dat naartoe...

@ stannie de man ... de boxkes kunnen beter..momenteel waldorffkes...platenspeler is een investering in de toekomst of jij moest mij nu wat goede raad geven die altijd welgekomen is...

zie ik je op de puzzelrit

bart

Link naar reactie

R&B maar dan wel die uit de jaren 60 , beat , soul , ska en rock steady.The Jam , The who , kaiser chiefs , lost prophets , style council ,muse ... . Eigenlijk is dat nogal uiteenlopend , zolang dat het maar gene house , new beat, disco , van die onverstaanbare deadmetal , slager en karnavals liedjes zijn

Link naar reactie

ik luister vooral naar klassieke rock (led zep, pink floyd, acdc,..) reggae (bob, eeka mouse, capelton,..), jazz (veel van dé Satchmo), metal, lounge, rock, ska, goa en drum 'n bass. Zolang het maar geen modern RnB gezwets, thunderdome beats, jumpstyle of schlagers is het goed.

Link naar reactie

Brede interesse, klassiek zoals in klassiek zondermeer, Deep Purple, Zeppelin, veel jaren 60, maar ook jaren 70 en Soul en Disco (inderdaad, so what!) en een voorliefde voor het Franse Chanson, all-time favourite: C'est en Septembre van Becaud, alles van Aznavour, all-time nr2: veel van Earth, Wind and Fire. En dan uiteraard heeeeel veel Jazz, favoriet Stan Getz.

Ik denk dat je mij best uit de statistieken laat :D

Link naar reactie

Ik luister naar de muziek van Quick, Carlosvespino en The Fox... Van soft music over naar rock tot onverstaanbare metal dus. Modern en oud het maakt mij niet uit! In alle genres is er wel iets goed. enigste waar ik het moeilijk mee heb is die boenke boenke muziek en vlaamse 'slagers', alhoewel... Ben dus ruimdenkend als het op muziek aankomt, misschien omdat ik veel muzikanten in mijn vriendenkring hebben die allemaal heel diverse genres spelen. Je kan me dus tegenkomen op Graspop, Werchter, Sfinks, Sjockrock, Reggae Geel, Rythem 'n' blues festival Peer, Pukkelpop, Middelheim Jazz, Elektro, new wave festivals, etc... (eindeloze lijst dus als het maar niet te commercieel is) Muziek is een uiting van gevoelens en elk muziekgenre kan wel aan een bepaald gevoel gekoppeld worden. ;-)

En ik sluit mij aan bij The Fox wat die statistieken betreft!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...