Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe singele damien rice-9 crimes


schelmke

Aanbevolen berichten

Ok jongens bedankt, heel interessant allemaal. Was wel ongeveer wat ik in gedachte had. Wat mij betreft classic rock ( Doors, The Who, Led Zep, Black Sabbath),Maar ook punk,New Wave,Grunge,Britpop. Zeker is checken Kings of Leon beste band van het moment for sure. En don't worry ik laat jullie uit de statistieken wat het ook mag betekenen.

Link naar reactie

Kasabian(waanzinnig live), The good the bad & the queen, en ook heel mooi van de laatste maanden is Amy Winehouse, verder met Richard Ashcroft, en Thom Yorke,

Zit mij al een klein jaar te verheugen op de nieuwe van Portishead, ze zouden er mee bezig zijn.

En zo kunnen we nog enkele uurtjes doorgaan.

R...

Link naar reactie

portishead...man,man das nog lang wachten...telkens een perfect album afleveren dat laat op zich wachten hé

ondertussen kunnen de pater damien fans deze nacht naar een live sessie horen op stubru tijdens een téte a téte vorige week in de marqony studios...vond het blijkbaar leuk daar want is nog een uurtje langer gebleven...

zeg deze topic is toch niet aan het ontsporen hé...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Cradle of Filth das toch gewoon ziekelijk jongen. Die gast is echt een vampier. Geef mij maar Queens of the stone Age og Kyuss om wakker te worden. En Pink Floyd om daarna uit te bollen.

Het was dan ook om te lachen hé ;-)

Link naar reactie

Jongens, jongens, jongens, ik voel me zo niet maar als ik al die namen hier zie passeren waar ik in m'n hele leven nog nooit van gehoord heb, ben ik idd oud aan't worden of ik moet echt dringend (nog) meer buitenkomen! Djee!

Alleen uiteraard Pink Floyd, Hooverphonic en An Pierle ken ik! Pfff, dit is m'n dag echt niet! Hopen dat het morgen beter gaat!

Groeten,

Peter from Stone Age.

Link naar reactie
Jongens, jongens, jongens, ik voel me zo niet maar als ik al die namen hier zie passeren waar ik in m'n hele leven nog nooit van gehoord heb, ben ik idd oud aan't worden of ik moet echt dringend (nog) meer buitenkomen! Djee!

Alleen uiteraard Pink Floyd, Hooverphonic en An Pierle ken ik! Pfff, dit is m'n dag echt niet! Hopen dat het morgen beter gaat!

Groeten,

Peter from Stone Age.

t'is dan ook allemaal ni meer bij te houden al die namen. Hier nog een lijstje, en begin al maar te studeren. Black Rebel Motorcycle Club, The distillers, Nine Inch Nails, Ladytron,... en nog vele anderen, niet meer bij te houden.

Rock on !

Link naar reactie

De kenners onder ons gaan me wellicht tegenspreken, maar op groezrock moet je zeker en vast Death Before Disco meepikken. De betere post-hardcore naar mijn mening én west vlamingen. Sparta, lagwagon, the ataris, strungout, hatebreed, lostprophets en jimmy eat world vinnek ook lekker. Bijna gans de affiche dus...:P Groezrock is gewoonweg de maks!Misschien dat we mekander tegenkomen ee...tussen pot en pint;)

Link naar reactie

rustig chillen bij wat oude jazz à la chet baker, voor wat meer partygerichte muziek jazzy lounge zoals daar zijn buscemi, saint germain, sweet koffee, ultrasonic 7 en consoorten, en natuurlijk kan een goede singer-songwriter mij ook altijd bekoren, zie damien rice, maar ook ouder werk van david gilmore, frank zappa, jeff buckley, elvis costello en andere mogen er zijn.

tot hier het partijtje 'name-dropping'

Link naar reactie

en morgen gaan we naar lisa gerard koekeloeren in't koninklijk circus van brussel...eens benieuwd want live zullen de kiekebollen op de huid staan en de haren gerezen in de nek !!!!

t'is toch te hopen want het waren dure ticketjes...

iemand naar werchter voor de beastie boys ???

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...