Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ontsteking afstellen


vespaleek

Aanbevolen berichten

@dries9260

wel ik moet eerlijk zeggen ik heb die motor zo gekocht,let wel hij was nog niet afgebouwd maar de meeste onderdelen waren er wel bij.een collega vespist helpt me met het afbouwen van de motor want ikzelf...

maar kijk is naar een topic dat ik heb geopend een paar weken geleden over "tuning"

dan weet je al heel wat meer...

wat er zeker veranderd is is natuurlijk de cilinder +piston,krukas,manifold+membraan

('tschijnt dat je daar zonder niet kan bollen),daarbij zijn ook nog is de spoelgaten vergroot enz...

een kostelijke grap en zeker ni simpel jongen als je dat allemaal moet veranderen,gelukkig heb ik dat voor een"appel en een ei"opgekocht in Duitsland.

succes ermee...

Domi.

Link naar reactie

beste vespaleek, je gaat een cylinder van 177cc van polini gebruiken, vermits het dezelfde setup is als van een 125, moet je de voorontsteking op 19° bdp afstellen (in geval van de 125 origineel op 18°, dus een ietsje vervroegen), groeten en tot één dezer, janneman

Link naar reactie

ik heb een px80 motor met polini 177 kit erop, ontsteking is gewoon blijven staan als origineel, wrkt ok, wel geen 100 en km mee gereden en getest vermits ik dit blokje gebruik om te crossen in Tholen, ik heb wel geen reed valve

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...