Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa project


f4_1400

Aanbevolen berichten

Als ik straks mijn 2 Vespa's van vlottere blokjes heb voorzien houd ik nog een blokje over (ik was onderdelen gaan sprokkelen om 2 blokken te bouwen en uiteindelijk werden het er 3). Misschien een leuk startpunt voor een project. Heeft iemand ideeën hoe aan een betaalbare projectscooter te komen? Liefst een zo oud mogelijke largeframe en in elk geval pre-PX. Laswerk en spuitwerk geen probleem. 
Ik hoorde ooit iemand vertellen dat Spaanse Motovespa's nog redelijk betaalbaar zijn als project, maar ken de routes niet om aan zo'n ding te komen.

Link naar reactie
35 minuten geleden, f4_1400 zei:

Als ik straks mijn 2 Vespa's van vlottere blokjes heb voorzien houd ik nog een blokje over (ik was onderdelen gaan sprokkelen om 2 blokken te bouwen en uiteindelijk werden het er 3). Misschien een leuk startpunt voor een project. Heeft iemand ideeën hoe aan een betaalbare projectscooter te komen? Liefst een zo oud mogelijke largeframe en in elk geval pre-PX. Laswerk en spuitwerk geen probleem. 
Ik hoorde ooit iemand vertellen dat Spaanse Motovespa's nog redelijk betaalbaar zijn als project, maar ken de routes niet om aan zo'n ding te komen.

Bij lambrettafinder, hij heeft er meestal motovespa staan . Prijs is ook oke.

Ik zou zeggen,  ga eens langs .

Mvg

Link naar reactie
Op 16/2/2024 om 22:51, f4_1400 zei:

Iemand nog andere tip, of (incomplete) projecten te koop?

es.wallapop.com  Via die weg al wel wat bazaar laten overkomen.  Als ze goesting hebben ;o)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...