Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

mijn naam is Johan en ik kom uit Tilburg, Nederland. Sinds vorig jaar in het bezit van een Vespa 75th anniversary 50cc scooter. 
Eindelijk ging een lang gekoesterde wens in vervulling met het kopen van de Vespa. 
 

Ik hoop op dit forum wat meer te leren over de techniek van de Vespa, en misschien leer ik mensen kennen om leuke tochten te ondernemen. 
 

Ik heb een speciale motor garage tent gekocht voor de Vespa. De Vespa stond eerst in mijn woonkamer, ook leuk, maar de katten vonden het geweldig om met de Vespa te spelen. De tent is overigens een goede aankoop. Stevig doek en waterdicht!

Tent is op de foto te zien. 
 

Groet, Johan 

A345410C-820B-47E4-95B2-11244B197D7A.jpeg

  • Like 3
Link naar reactie

Welkom op het forum en veel rijplezier op de Vespa.

Is het een snor of brom uitvoering? En is het een carburateur of een iGet (injectie) versie?

  • Like 1
Link naar reactie

Bedankt voor de reacties. Het betreft een brom scooter, dus met geel kenteken ofwel de 45 km/h uitvoering. De Vespa heeft een iGet euro 5 motor.

De tent is, als de zon erop staan, heel warm. Nu al, dus in de zomer zal het een zweethok zijn denk ik. Het enige wat ik nog moet doen is de tent in de grond verankeren. Kan helaas mijn boormachine nergens vinden in huis, anders had ik het al gedaan. 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Arnovt zei:

Welkom Johan, een vespa wat droog en warm stallen is ook wat ik doe. 
mvg Arno 
IMG_7432.thumb.jpeg.6fe610ba9fc2eb10eabb8cb086e4d29f.jpeg

In de woonkamer? Dat krijg ik niet voor elkaar 😂

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...