Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Div ' Inschrijven oldtimer' nieuws


Aanbevolen berichten

De DIV altijd fun , en verassend

Heeft iemand deze al voorgehad ?

Gaat om een P125x 1979  met officieel GVA, wel  nooit ingeschreven geweest in Belgie.

> Ze vragen ten 1ste een "verklaring op eer " in te vullen dat deze nooit is ingeschreven geweest. ( dat is door DIV ook zeer makkelijk te checken , maar soit ). Ze sturen het op.

   Dit in te vullen papier laat op zich wachten, we nemen toch maar eens terug contact op....

> Ze vragen nu een " bewijs van historiek " . Ik kan daar wel een mooi verhaal rond gaan verzinnen , maar wat is dat nu weer voor iets nieuws ...

 

eeuhhh

 

 

grt

 

Link naar reactie

Heb je deze ingevoerd? Passeren langs de douane met de nodige documenten (dat kan online). Indien het een "eerste" inschrijving is, moet het voertuig aan de huidige normen voldoen en ene P125X doet dat niet. Een inschrijvingsbewijs zal dus helpen.

 

Link naar reactie

Idd, een kennis heeft alle moeite van de wereld moeten doen om in januari 2023 zelfs nog een in september 2022 nieuw aagekochte en nooit eerder ingeschreven GTS 300 in te schrijven. Hij had de inschrijving omwille van de invallende herfst uitgesteld, zonder zich bij de euronormering vragen te stellen. Dankzij de tussenkomst van een professional is het gelukt (PM me voor contactgegevens).

  • Like 1
Link naar reactie

rare is dat bij elk contact met div een weer ander verhaal bovenkomt  , ze weten het zelf niet , omdat het om oldtimer inschrijving gaat. 

ik heb al veel vespas ingeschreven met veel minder papieren dan deze , maar die werden weer wel ingevoerd , mischien is dat de oplossing inderdaad.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

update

 

omdat het wat lang duurde toch nog maar eens gebeld

Ze waren alles kwijtgespeeld !:), gelukkig zijn er overal ,kopieen van gepakt.   Ze vertelden nu ook dat ik inderdaad een E705 nodig had .

Zo gezegd zo gedaan Een E705 aangevraagd  > hier hadden ze wel volgende dingen voor nodig : gva + attest van bouwjaar + foto chassisnummer 

 

Dan uiteindelijk  de heel  boel terug opgestuurd en 2 dagen later plaat binnen 

 

tisnogalwat

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...