frutsab Posted February 15 Share Posted February 15 Goeie middag Daarnet een post gedaan maar blijkbaar in verkeerde forum - waarvoor excuses. Bezit een PX (2008) en een S (2010) - vroeger steeds onderhouden bij Blommaert - lange tijd uit het Vespa circuit en ook met de scooters zeer weinig gereden. Wil ze nu verhuizen naar het buitenland om er daar na mn pensioen meer van te kunnen genieten. Wil daarom de scooters eerst nog n keertje goed laten onderhouden en nakijken. Ik was/ben niet op de hoogte dat Blommaert ermee gestopt is. Heeft er iemand tips bij welke dealer/shop een goed onderhoud mogelijk is. Alvast bedankt - met toffe groet - Gunther Link to comment
Speedracer Posted February 16 Share Posted February 16 Misschien aangeven waar u woont, niemand hier weten wie of waar "Blommaert" is/was... Als je in Houffalize woont ga je waarschijnlijk niet willen weten dat er een goeie dealer in Brugge is... Link to comment
frutsab Posted February 16 Author Share Posted February 16 Sorry en correct - vergeten te ve rmelden Ik woon in Antwerpen en Blommaert was een Vespa-dealer regio Brasschaat - was niet al te ver en het onderhoud was (volgens mij als leek) steeds correct uitgevoerd. Zoek dus in de buurt van Antwerpen een betrouwbare mekanieker of dealer. Alvast bedankt voor je reactie - toffe groet - Gunther Link to comment
Cult Posted February 16 Share Posted February 16 B Streetzone in Zammel (Geel) Mekanieker daar heeft verstand van PX... en zijn hoofdverdeler Piaggio... Link to comment
frutsab Posted February 17 Author Share Posted February 17 ok dikke merci - ik maak er een afspraak - topic mag gesloten - grts Gunther Link to comment
Cult Posted February 17 Share Posted February 17 zegt "de Gunther met zijne wit zwarte PX 200 heeft mij gestuurd " misschien helpt da succes ! 1 Link to comment
Frissenappel Posted February 23 Share Posted February 23 Op 16/2/2023 om 09:03, Cult zei: B Streetzone in Zammel (Geel) Mekanieker daar heeft verstand van PX... en zijn hoofdverdeler Piaggio... Nathan? Link to comment
Frederik9111 Posted February 23 Share Posted February 23 (edited) 🤫 Edited February 23 by Frederik9111 Link to comment
Cult Posted February 27 Share Posted February 27 Op 23/2/2023 om 19:24, Frissenappel zei: Nathan? idd Link to comment
Recommended Posts